پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

خدمت به زائران حسيني يک توفيق بزرگ است

کد خبر: 179053 تاریخ انتشار: 1401/06/13 19:10:09
نمایش: 824
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه خدمت به زائران حسيني يک توفيق بزرگ است، گفت: سختي و مشکلات وجود دارد، اما اين افتخار نصيب هر کسي نمي‌شو‌د.
غلامعلي حيدري ۱۳ شهريورماه در همايش خادمين قرارگاه قمربني‌هاشم(ع) در شهرکرد با اشاره به اينکه باز شدن راه کربلا و توفيق زيارت امام حسين(ع) از آرزوهاي قلبي رزمندگان دوران دفاع مقدس بود، اظهار کرد: امروز زائران حسيني با اطمينان خاطر و در امنيت به زيارت امام حسين مي‌روند و اين از برکات خون شهدا است.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: هميشه خورشيد پشت ابر نمي‌ماند، عليرغم هزينه‌هاي فراوان و جنايات رژيم بعثي، امروز شاهد هستيم که مردم عراق با اشتياق از زائران اربعين حسيني پذيرايي مي‌کنند و اين صحنه‌ها را نمي‌توان در هيچ جاي دنيا مشاهده کرد.

وي با بيان اينکه خدمت به زائران حسيني يک توفيق بزرگ است، عنوان کرد: سختي و مشکلات وجود دارد، اما اين افتخار نصيب هر کسي نمي‌شود، رزمندگان دوران دفاع مقدس در سرما و گرما به عشق امام حسين(ع) در مقابل دشمنان ايستادند.

حيدري با تاکيد بر اينکه عده‌اي نمي‌خواهند اجتماع اربعين اربعين حسيني شکل بگيرد، خاطرنشان کرد: بايد هوشيار باشيم، عده‌اي مي‌خواهند بين شيعيان تفرقه و اختلاف بيندازند، با شهادت حاج قاسم سليماني و ابومهدي مهندس پيوند دو کشور ايران و عراق را قوي‌تر کرد.

استاندار چهارمحال و بختياري عنوان کرد: همکاري و همراهي براي خدمت به زائران اربعين حسيني ارزشمند است، بر مسئله حمل و نقل زائران توجه جدي صورت بگيرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06