پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

تدوين پروتکل تقويم نمايشگاهي در چهارمحال و بختياري

کد خبر: 179065 تاریخ انتشار: 1401/06/14 18:08:43
نمایش: 938
اخبار
سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استانداري چهارمحال و بختياري در حاشيه بازديد از نمايشگاه دام و طيور و صنايع وابسته آن، گفت: پروتکل تقويم نمايشگاهي در استان انجام مي‌شود.

محمدکاظم منزوي ۱۴ شهريورماه در حاشيه بازديد از نمايشگاه دام و طيور و صنايع وابسته آن در تهران، اظهار کرد: براي توسعه صنايع استان به دنبال تهيه پروتکل تقويم نمايشگاهي هستيم.
 

سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استانداري چهارمحال و بختياري هدف از اين اقدام را برنامه ريزي صحيح و اصولي براي تقويت ارتباطات تجاري و صنعتي واحدهاي صنعتي استان با صنايع و بازار استان‌هاي ديگر و ايجاد بستر لازم براي ورود به بازارهاي برون مرزي عنوان کرد و افزود: تحقق عملي اين پروتکل مي‌تواند باعث بهبود وضعيت اشتغال‌زايي صنايع در استان و تقويت روح اميد به عنوان مطالبه محوري مقام معظم رهبري شود.
 

وي با انتقاد از عدم حضور منسجم صنايع چهارمحال و بختياري در نمايشگاه دام ،طيور و صنايع وابسته آن، يادآور شد: براي بهره‌گيري از ظرفيت اين نمايشگاه براي بهبود وضعيت کمي و کيفي محصولات، خواستار همکاري همه‌جانبه نهادهاي مرتبط براي بهره‌مندي از صنايع استان هستيم.
 

به گزارش ايسنا، نمايشگاه دام و طيور و صنايع وابسته از 12 شهريور به مدت 4 روز در سالن نمايشگاه هاي بين المللي تهران برگزار شده و شرکت فرادانه از استان چهارمحال و بختياري در آن شرکت دارد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06