پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

دانشگاه فرهنگيان بستر ورود نيروهاي تازه‌نفس به آموزش‌وپرورش

کد خبر: 179079 تاریخ انتشار: 1401/06/16 07:57:48
نمایش: 860
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال‌وبختياري گفت: دانشگاه فرهنگيان بستر ورود نيروهاي تازه‌نفس به آموزش‌وپرورش است.

محسن حسين‌ميرزايي- معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال‌وبختياري به همراه مديرکل آموزش‌وپرورش استان و مديرکل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري از روند مصاحبه و گزينش پذيرفته‌شدگان چندبرابر ظرفيت داوطلبان دانشگاه فرهنگيان در استان بازديد کردند.
 

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال‌وبختياري افزود: روند انجام مصاحبه و گزينش داوطلبان دانشگاه فرهنگيان در استان مطلوب است.
 

وي گفت: با برنامه‌ريزي دقيق آموزش‌وپرورش چهارمحال و بختياري، فضايي مطلوب همراه با آرامش حاکم شده که رضايت مراجعين و مصاحبه‌گران را به همراه داشته است، اميدواريم پذيرفته‌شدگان نهايي، شايسته‌ترين افراد براي انجام رسالت معلمي باشند.
 

وي ابراز اميدواري کرد که با ورود نيروهاي جوان و تازه نفس شاهد حل مشکلات آموزش‌وپرورش در حوزه نيروي انساني باشيم.

بنابراين گزارش، هزار و ۴۲۱ داوطلب ورود به دانشگاه فرهنگيان براي طي مراحل گزينش و مصاحبه به صورت چند برابر ظرفيت معرفي شده‌اند.

روند مصاحبه از اين افراد از روز دوشنبه ۸ شهريورماه ۱۴۰۱ آغاز شده و تا روز چهارشنبه ۱۶ شهريورماه در پرديس شهيد باهنر براي خواهران و در پرديس بحرالعلوم براي برادران ادامه خواهد داشت.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06