پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

اختصاص ۵۵ ميليارد تومان اعتبار براي باغ موزه دفاع مقدس در شهرکرد

کد خبر: 179085 تاریخ انتشار: 1401/06/16 12:37:12
نمایش: 668
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري در پايان با تاکيد بر اينکه در سفر رياست جمهوري به استان براي ساماندهي گلزارهاي شهدا اعتبار اختصاص پيدا کرده است، گفت: همچنين براي تکميل باغ موزه دفاع مقدس در شهرکرد ۵۵ ميليارد تومان اعتبار در سفر رياست جمهوري در نظر گرفته شده است.

غلامعلي حيدري ۱۶ شهريورماه در جلسه شوراي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در چهارمحال و بختياري با گراميداشت ياد و خاطره شهدا، اظهار کرد: شهدا و ايثارگران براي کشور امنيت، آسايش و استقلال به ارمغان آوردند و بايد قدردان ايثارگري آنان باشيم.
 

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: برنامه‌هاي فرهنگي که با محوريت شهدا برگزار مي‌شود مورد استقبال مردم قرار مي‌گيرد، ارادت مردم به شهدا در آئين‌هاي تشييع شهدا و برگزاري يادواره‌هاي شهدا نمود عيني دارد، بايد در برنامه‌هاي مختلف اهتمام ويژه‌اي براي پيوند نسل جديد با دوران دفاع مقدس صورت بگيرد.
 

وي با بيان اينکه زبان هنر بسيار تاثيرگذار است، عنوان کرد: مسئولان فرهنگي و سازمان تبليغات اسلامي از اين ظرفيت استفاده کنند، شعارهاي انقلاب اسلامي بايد برجسته شود، امروز شاهديم که يادواره شهدا پس از سه دهه پر رونق برگزار مي‌شود، اما بايد به سمت جذاب شدن اين برنامه‌هاي فرهنگي پيش برويم.
 

حيدري افزود: اجراي برنامه‌ها با محوريت شهدا راهي براي مقابله با تهاجم فرهنگي و برنامه‌هاي شوم دشمن است، بايد محتواي مناسب براي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت توليد و در اختيار رسانه‌ها و فضاي مجازي براي انتشار قرار بگيرد، براي بهتر برگزار شدن مراسمات از نظرات صاحبنظران و صاحبان ايده استفاده شود.
 

استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: ستاد نامگذاري استان تشکيل شود، براي نامگذاري معابر، ميادين و ... از نام شهدا بهره‌مند شويم، همچنين معابر شهر به تصاوير شهدا مزين شود.
 

وي اصلاح مسير دسترسي به قبور شهداي گمنام و ساماندهي گلزارهاي شهدا را مهم ارزيابي کرد و يادآور شد: بايد تا دهه فجر سال‌جاري عمليات عمراني اصلاح و بهسازي مسير دسترسي به قبور شهداي گمنام استان به پايان برسد، نبايد دغدغه‌اي براي اين مسئله وجود داشته باشد.
 

حيدري تصريح کرد: پرچم شهدا در ادارات بايد بالا باشد، سرکشي از خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران در مناسبت‌هاي مختلف در دستور کار قرار بگيرد، کرامت خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران بايد حفظ شود، ايجاد اشتغال و تبديل وضعيت ايثارگران در اولويت دستگاه‌هاي اجرايي قرار بگيرد.
 

استاندار چهارمحال و بختياري در پايان با تاکيد بر اينکه در سفر رياست جمهوري به استان براي ساماندهي گلزارهاي شهدا اعتبار اختصاص پيدا کرده است، گفت: اما براي ساماندهي گلزارهاي شهدا منتظر تخصيص اعتبار نباشيم و کار آغاز شود، همچنين براي تکميل باغ موزه دفاع مقدس در شهرکرد ۵۵ ميليارد تومان اعتبار در سفر رياست جمهوري در نظر گرفته شده است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06