پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

تمهيدات لازم براي بازگشايي امن مدارس صورت بگيرد

کد خبر: 179119 تاریخ انتشار: 1401/06/19
نمایش: 1255
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه در ابتداي مهرماه شاهد بازگشايي مدارس و دانشگاه‌ها به‌صورت حضوري هستيم، گفت: تمهيدات لازم براي بازگشايي امن مدارس صورت بگيرد.

محسن حسين‌ميرزايي ۱۹ شهريورماه در جلسه مديريت بيماري کرونا در چهارمحال و بختياري با اشاره به کاهش چشمگير موارد ابتلا و مرگ و مير ناشي از بيماري کرونا در استان، اظهار کرد: رسيدن به اين وضعيت ناشي از رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي، تزريق واکسن و اقدامات پيشگيرانه است.
 

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه شرايط فعلي کرونا نبايد مردم و مسئولان را نسبت به رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي آسوده خاطر کند، گفت: بيماري کرونا هم‌چنان وجود دارد و نبايد از آن غفلت کرد.
 

وي با بيان اينکه تزريق واکسن يکي از راه‌هاي پيشگيري از بيماري کرونا است، تاکيد کرد: بايد تزريق دز يادآور قبل از شکل‌گيري پيک جديد مورد توجه تمامي گروه‌هاي سني قرار بگيرد.
 

حسين‌ميرزايي با اشاره به اينکه در ابتداي مهرماه شاهد بازگشايي مدارس و دانشگاه‌ها به‌صورت حضوري هستيم، گفت: بايد اعتماد خانواده‌ها براي حضور در مدارس جلب شود تا با خيال آسوده فرزند خود را به مراکز آموزشي بفرستند، تمهيدات لازم براي بازگشايي امن مدارس صورت بگيرد.
 

حسين‌ميرزايي در خصوص بازگشت زوار اربعين از کشور عراق، گفت: بايد مراقبت‌هاي لازم پس از بازگشت زوار به استان صورت بگيرد تا شاهد انتقال ويروس نباشيم.
 

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري بيان کرد: براي رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي نيازمند اقناسازي توسط رسانه‌ها هستيم، باتوجه به مناسبت‌هاي پيش‌رو امکان جهش بيماري کرونا وجود دارد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06