پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

عضويت بالغ بر دو ميليون نفر در صندوق بيمه اجتماعي کشاورزان، روستائيان و عشاير

کد خبر: 179121 تاریخ انتشار: 1401/06/20
نمایش: 661
اخبار
مديرعامل صندوق بيمه اجتماعي کشاورزان، روستائيان و عشاير کشور و شهرهاي زير 20 هزار نفر، گفت: هم‌اکنون دو ميليون و 500 هزار نفر در اين صندوق عضويت دارند.
بيت‌اله برقراري شامگاه 19 شهريورماه در نشست با استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه هم‌اکنون دو ميليون و 500 هزار نفر در اين صندوق عضويت دارند، اظهار کرد: از اين تعداد يک ميليون و 500 هزار نفر بيمه شده فعال هستند.

مديرعامل صندوق بيمه اجتماعي کشاورزان، روستائيان و عشاير کشور افزود: از تيرماه سال‌جاري به‌مدت يک‌سال افزايش يک ميليون بيمه شده جديد در صندوق بيمه اجتماعي کشاورزان، روستائيان و عشاير کشور در دستور کار قرار گرفته و سهم چهارمحال و بختياري از اين تعداد 12 هزار و 500 نفر بوده که تاکنون 30 درصد اين سهميه جذب شده است.

وي بيمه‌ها را نيازمند توسعه پايدار در روستاها و پايداري اقتصادي اعلام و تصريح کرد: پشتيباني صندوق بيمه اجتماعي کشاورزان، روستائيان و عشاير هم‌اکنون يک به 10 است که به‌زودي تا يک به 18 افزايش مي‌يابد.

برقراري با اشاره به وجود 160 هزار بازنشسته زيرمجموعه صندوق بيمه اجتماعي کشاورزان، روستائيان و عشاير کشور يادآور شد: در صورت بروز حوادث براي اين بيمه‌شدگان و قادر نبودن آنان براي پرداخت حق بيمه خود، دولت نسبت به پرداخت اين حق بيمه اقدام مي‌کند.

مدير صندوق بيمه اجتماعي کشاورزان، روستائيان و عشاير چهارمحال و بختياري نيز گفت: هم‌اکنون 49 هزار نفر در استان بيمه شده و سه هزار و 100 نفر مستمري‌بگير اين صندوق صندوق هستند.

حسين تراکمه تاکيد کرد: جامعه مشمول بيمه صندوق بيمه اجتماعي کشاورزان، روستائيان و عشاير چهارمحال و بختياري 164 هزار نفر است که از اين تعداد 30 درصد زيرپوشش اين صندوق است.

وي اظهار داشت: از مجموع بيمه‌شدگان زيرمجموعه صندوق بيمه اجتماعي کشاورزان، روستائيان و عشاير چهارمحال و بختياري 29 هزار نفر بيمه‌شده فعال هستند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06