پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
/ايرنا/

۷۵۰ ميليارد تومان اعتبار براي اتصال فلات مرکزي به استان‌هاي جنوبي اختصاص يافت

کد خبر: 179127 تاریخ انتشار: 1401/06/21 10:19:10
نمایش: 779
اخبار
معاون مهندسي و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازي چهارمحال و بختياري گفت: در مصوبات سفر رييس‌جمهور به استان ۷۵۰ ميليارد تومان به محور شهرکرد - بروجن - لردگان- ايذه اختصاص يافت.

حميد ربيعي روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ايرنا افزود: محور شهرکرد به بروجن به لردگان يکي از مهمترين و پرترددترين محورهاي ارتباطي استان به شمار مي‌رود و استان‌هاي فلات مرکزي را به استان‌هاي جنوبي متصل مي‌کند و بخش بزرگي از ناوگان حمل و نقل سنگين و ترانزيتي کشور از اين محور عبور مي‌کند.

وي افزود: اهميت اين محور ارتباطي سبب شد تا در سفر رييس‌جمهور به استان اعتبار قابل توجهي براي آن مصوب شود تا با جذب آن يکي از حادثه‌خيزترين محورهاي ارتباطي استان ايمن‌سازي شود.

معاون مهندسي و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازي چهارمحال و بختياري تصريح کرد: براي چهارخطه شهرکرد به بروجن به لردگان ۴۵۰ ميليارد تومان و براي قطعه دوم (بروجن به لردگان )۳۰۰ ميليارد تومان اعتبار پيش‌بيني شده است.

ربيعي خاطرنشان کرد: قطعه شهرکرد به بروجن به جز ورودي و خروجي شهر سفيددشت و ورودي شهر فرادنبه تکميل شده و در محور بروجن به لردگان نيز تونل‌هاي کره‌بس به طول ۶ کيلومتر باقي مانده است.

وي افزود: قطعه لردگان به ايذه نيز به تازگي در استان آغاز شده است و پيش بيني مي‌شود ظرف ۲ سال آينده به بهره‌برداري برسد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07