پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

آمادگي مراکز آموزش عالي استان براي سال تحصيلي جديد ارزيابي شد

کد خبر: 179147 تاریخ انتشار: 1401/06/23
نمایش: 1511
اخبار
به‌گزارش روابط‌عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، به‌منظور سنجش آمادگي مراکز آموزش عالي استان، امروز بازديدي از دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد و دانشگاه آزاد اسلامي توسط معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار، مديرکل سياسي و انتخابات استانداري و مديرکل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري انجام شد و تا آغاز سال تحصيلي اين سرکشي‌ها ادامه خواهد داشت.
محسن حسين‌ميرزايي ۲۲ شهريورماه در بازديد از دانشگاه آزاد اسلامي شهرکرد با اشاره به اينکه اقدامات لازم براي سال تحصيلي جديد و بازگشايي مراکز آموزشي صورت بگيرد، اظهار کرد: تمهيدات لازم صورت بگيرد تا بازگشايي دانشگاه با کمترين مشکل انجام شود.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري افزود: تلاش شود تا امکانات مورد نياز براي خوابگاه‌هاي دانشجويي، سلف سرويس، کلاس‌هاي درس، کارگاه‌ها، آزمايشگاه‌ها و ... فراهم شود تا شاهد نارضايتي دانشجويان نباشيم.

وي با تاکيد بر اينکه بايد بستري براي ارتقاي سطح علمي دانشجويان در مراکز دانشگاهي فراهم شود، خاطرنشان کرد: همچنين موضوعات فرهنگي در کنار مسائل آموزشي مورد توجه قرار بگيرد، تشکل‌ها و کانون‌هاي دانشجويي فعال شوند.

حسين‌ميرزايي تاکيد کرد: اگر مشکلي براي اسکان دانشجويان در خوابگاه وجود دارد، اين مسئله به روش‌هاي مختلف مديريت شود تا دانشجويان با مشکل مواجه نشوند.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري بيان کرد: با يک نظارت مستمر و پيش‌بيني تمامي مشکلات در حوزه‌هاي آموزشي در دانشگاه‌ها حل شود.

وي در پايان تاکيد کرد: بايد فعاليت علمي دانشگاه‌ها به سمت فعاليت‌هاي دانش‌بنيان حرکت کنند و دانشگاه آزاد اسلامي نيز در حوزه فعاليت‌هاي موثري داشته است و بايد بيش‌تر مورد توجه قرار بگيرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07