پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

سهم ۱۲۹ ميليارد توماني بانک رفاه براي سرمايه‌گذاري در ۴۴ طرح در چهارمحال و بختياري

کد خبر: 179160 تاریخ انتشار: 1401/06/24 14:14:58
نمایش: 1323
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: سهم تسهيلات بانک رفاه در سفر رياست‌جمهوري جهت طرح‌هاي سرمايه‌گذاري ۱۲۹ ميليارد تومان است و با اين اعتبار ۴۴ طرح در استان بايد تکميل شود که بهره‌برداري از اين طرح‌ها موجب تحول در استان خواهند شد.

غلامعلي حيدري ۲۴ شهريورماه در ديدار با مدير امور شعب بانک رفاه کارگران چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه ايجاد اشتغال پايدار به کاهش مهاجرت و نرخ بيکاري کمک مي‌کند، اظهار کرد: بانک‌ها مي‌توانند نقش بسزايي در پرداخت تسهيلات اشتغال داشته باشند.
 

استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: بايد بروکراسي ادراي در پرداخت تسهيلات بانکي به حداقل برسد، اين مسئله به جهش در تکميل طرح‌هاي نيمه‌تمام و ايجاد اشتغال کمک مي‌کند.
 

وي با بيان اينکه مردم چهارمحال و بختياري در زلزله سال گذشته و سيل مردادماه سال‌جاري دچار خسارت شدند، عنوان کرد: بايد تلاش شود تسهيلات مرتبط با بازسازي منازل آسيب‌ديده از حوادث تا قبل از آغاز بارش‌ها پرداخت شود.
 

حيدري افزود: نبود شعب برخي بانک‌ها در مناطق محروم و روستايي، موجب مي‌شود تا آسيب‌ديدگان از سيل و زلزله براي مراجعه به شعب بانک‌ها متحمل هزينه رفت و آمد شوند، بنابراين تلاش شود نمايندگان بانک‌هاي عامل در منطقه مستقر شوند تا پرداخت تسهيلات به آسيب‌ديدگان تسهيل شود.
 

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه بانک رفاه کارگران متقبل شده است تا ۲۰۰ فقره تسهيلات معيشتي به سيل‌زدگان استان پرداخت کند، خاطرنشان کرد: همچنين اين بانک تعهد پرداخت اعتبار به چند پروژه از جمله شهرکرد به شلمزار را در قالب ماده ۵۶ را دارد.
 

وي با بيان اينکه در سفر رياست جمهوري به چهارمحال و بختياري ۹۰۰۰ ميليارد تومان تسهيلات به استان اختصاص يافت، گفت: اين اعتبارات مي‌تواند کمک بزرگي به تکميل پروژه‌هاي نيمه‌تمام در استان و اميدآفريني کند، سهم تسهيلات بانک رفاه در سفر رياست‌جمهوري جهت طرح‌هاي سرمايه‌گذاري ۱۲۹ ميليارد تومان است و با اين اعتبار ۴۴ طرح در استان بايد تکميل شود که بهره‌برداري از اين طرح‌ها موجب تحول در استان خواهند شد.
 

حيدري يادآور شد: برنامه‌ريزي لازم صورت گرفته است تا در دهه فجر سال‌جاري شاهد افتتاح پروژه‌هاي متعدد باشيم، بايد تسهيلات مصوب سفر رياست‌جمهوري به چهارمحال و بختياري با کمترين مانع پرداخت شود.
 

وي بيان کرد: براي پروژه محور شهرکرد به شلمزار، محور بروجن به لردگان، سد آقبلاغ و اجراي فاضلاب شهري اعتبارات ماده ۵۶ مصوب شده است که بايد بخشي از اين اعتبارات توسط بانک رفاه تامين شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07