پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
با تاکيد استاندار براي تسهيل در پرداخت تسهيلات

هيچ مشکلي براي پرداخت تسهيلات به متقاضيان احداث گلخانه وجود ندارد

کد خبر: 179177 تاریخ انتشار: 1401/06/27
نمایش: 638
اخبار
مدير شعب بانک کشاورزي چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه توسعه گلخانه‌ها، باتوجه به مشکل کم‌آبي در استان مورد تاکيد مديريت ارشد استان است، گفت: هيچ مشکلي براي پرداخت تسهيلات به متقاضيان احداث گلخانه در استان وجود ندارد و اين بانک رتبه اول کشور را در پرداخت تسهيلات در اين حوزه کسب کرد.
هوشنگ طاهري در خصوص روند پرداخت تسهيلات براي توسعه گلخانه‌ها در چهارمحال و بختياري، اظهار کرد: از ابتداي سال 1401 تا پايان مردادماه يک هزار 545 ميليارد ريال تسهيلات براي ايجاد و توسعه کشت‌هاي گلخانه‌اي به 52 طرح گلخانه در چهارمحال و بختياري توسط بانک کشاورزي پرداخت شده است.

مدير شعب بانک کشاورزي چهارمحال و بختياري ادامه داد: مساحت گلخانه‌هاي ايجاد شده در استان در سال‌جاري ۲۷ هکتار بوده و اين استان رتبه اول کشور در توسعه گلخانه‌ها کسب کرده است.

وي با اشاره به اينکه توسعه گلخانه‌ها، باتوجه به مشکل کم‌آبي در چهارمحال و بختياري مورد تاکيد مديريت ارشد استان است، گفت: هيچ مشکلي براي پرداخت تسهيلات به متقاضيان احداث گلخانه در استان وجود ندارد.

طاهري در پايان تاکيد کرد: کسب رتبه اول بانک کشاورزي چهارمحال و بختياري در تحقق ۲۲۸.۶ درصدي پيشرفت برنامه ابلاغي طرح توسعه گلخانه‌ها، نشان‌گر تسهيل‌گري اين بانک در پرداخت تسهيلات در اين حوزه است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07