پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

اعلام آمادگي آستان قدس رضوي براي سرمايه‌گذاري در چهارمحال و بختياري

کد خبر: 179189 تاریخ انتشار: 1401/06/28 13:26:36
نمایش: 787
اخبار
سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه درصدد هستيم از ظرفيت آستان قدس در سرمايه‌گذاري در تمامي شهرستان‌ها بهره‌مند شويم، گفت: چند پروژه سرمايه‌گذاري به آستان قدس رضوي جهت سرمايه‌گذاري پيشنهاد شده است.
محمدکاظم منزوي 28 شهريورماه در ديدار با مسئولان آستان قدس رضوي، ضمن دعوت از معاون سرمايه گذاري آستان قدس رضوي جهت حضور در استان، اظهار کرد: اين نهاد ظرفيت بسيار خوبي براي ورود به طرح‌هاي سرمايه‌گذاري در حوزه‌هاي مختلف در چهارمحال و بختياري دارد.

سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي چهارمحال و بختياري افزود: طرح نيمه‌تمام سرمايه‌گذاري فرومنگز در شهرستان بن، از طرح‌هايي است که باسرمايه‌گذاري آستان قدس و دانش فني وبومي شرکت‌هاي فولادي مي‌تواند احيا شود. 

وي بيان کرد: به‌دنبال مذاکره با سرمايه‌گذاران قبلي براي تفاهم و يا در نهايت پيشبرد کار از طريق مزايده وتعيين تکليف اين طرح هستيم. 

منزوي با تاکيد بر اينکه درصدد هستيم از ظرفيت آستان قدس در سرمايه‌گذاري در تمامي شهرستان‌ها بهره‌مند شويم، عنوان کرد: چند پروژه سرمايه‌گذاري در حوزه گردشگري، مجتمع بين راهي و واحد توليدي به آستان قدس رضوي جهت سرمايه‌گذاري پيشنهاد شده است، همچنين چند طرح ديگر براي سرمايه‌گذاري در استان داراي زيرساخت هستند و سرمايه‌گذار مي‌تواند به آن ورود پيدا کند.که اميدواريم باحضور معاون سرمايه گذاري وتيم اقتصادي آستان قدس دراستان نتايج مطلوبي حاصل شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06