پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

در دوران دفاع‌مقدس تهديدها به فرصت‌ تبديل شد

کد خبر: 179227 تاریخ انتشار: 1401/06/31 12:58:28
نمایش: 703
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه در دوران دفاع‌مقدس تهديدها به فرصت‌ تبديل شد، گفت: مقام معظم رهبري در ديدار با پيشکسوتان دوران دفاع مقدس فرمودند که رمز پيروزي در برابر دشمنان در همه دوران‌ها پيروي از ولايت‌فقيه، هوشياري، وحدت، همدلي، انسجام و در صحنه بودن است.

غلامعلي حيدري ۳۱ شهريورماه در آئين رژه نيروهاي مسلح در شهرکرد با اشاره به اينکه بيش از سه دهه از پايان جنگ تحميلي در کشور مي‌گذرد، اظهار کرد: امروز نيروهاي مسلح جمع شده‌اند تا روزهاي حماسه و خون را گرامي بدارند، اکنون در آستانه رحلت پيامبراکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبي(ع) و امام رضا(ع) قرار داريم و ياد امام خميني(ره) را به‌عنوان بنيانگذار جمهوري اسلامي گرامي مي‌داريم. 
 

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: جنگ تحميلي به‌واسطه زياده‌خواهي دشمنان جمهوري اسلامي در ۳۱ شهريورماه توسط حزب بعث آغاز شد، دوران دفاع مقدس عبرت‌هاي بسياري دارد و بايد از اندوخته‌هاي آن بهره‌مند شد.
 

وي با تاکيد بر اينکه دشمن همواره وجود دارد، خاطرنشان کرد: دشمن در برهه‌هاي مختلف و باتوجه به شرايط تاکتيک خود را عوض مي‌کند، در دوراني با جنگ نظامي، در دوران ديگر با جنگ فرهنگي و اقتصادي درصدد ضربه‌زدن به جمهوري اسلامي است، بايد با بصيرت همواره در صحنه باشيم و اجازه ندهيم دشمن به هدف خود برسد.
 

حيدري با بيان اينکه در دوران دفاع مقدس باوجود نابرابري امکانات و در شرايط سخت در برابر دشمنان جمهوري اسلامي استقامت کرديم، يادآور شد: از شرق تا غرب دشمنان جمهوري اسلامي با ائتلاف بين‌المللي بر عليه کشورمان تا دندان مسلح شدند، اما رزمندگان با ايمان، توکل و شجاعت اجازه ندادند حتي يک وجب از خاک کشور جدا شود و اين نيز يک عبرت است.
 

استاندار چهارمحال و بختياري ادامه داد: دشمنان جمهوري اسلامي با زمينه‌سازي ليبرال‌ها و منافقان داخلي به کشور حمله کردند و خودفروختگان داخلي نيز از دشمن بعثي حمايت کرد.
 

وي با تاکيد بر اينکه در دوران دفاع‌مقدس تهديدها به فرصت‌ تبديل شد، بيان کرد: مقام معظم رهبري در ديدار با پيشکسوتان دوران دفاع مقدس فرمودند که رمز پيروزي در برابر دشمنان در همه دوران‌ها پيروي از ولايت‌فقيه، هوشياري، وحدت، همدلي، انسجام و در صحنه بودن است، بسياري از ژنرال‌هاي کارکشته معتقد بودند که با کمبود امکانات نمي‌توان در عمليات پيروز شد، اما در دوران دفاع مقدس ثابت کرديم که با توکل بر خدا و ايمان مي‌توانيم به موفقيت دست پيدا کنيم. 
 

حيدري در ادامه با اشاره به حضور رئيس‌جمهور در سازمان ملل، توضيح داد: رئيس‌جمهور از حق مردم ايران در مجامع بين‌المللي دفاع مي‌کند و سران کشورهاي خارجي براي او شان و احترام قائل هستند.
 

استاندار چهارمحال و بختياري بيان کرد: شاهد کنگره عظيم و باشکوه اربعين حسيني بوديم که اين نظم و انسجام در طول تاريخ بي‌سابقه بود، اگر زيرساخت‌ها فراهم بود، جمعيت بيش‌تري مي‌توانستند در اين اجتماع شرکت کنند، اين اجتماع نقطه قوت اسلام و شيعه است و براي دشمن سنگين خواهد بود.
 

وي تصريح کرد: دولت سيزدهم در اين مدت کوتاه توفقيات بسياري را در توسعه و پيشرفت کشور کسب کرده است، ايم دولت مسائل و مشکلات کشور را به مسائل خارجي گره نزده و امکانات کشور را عادلانه تقسيم مي‌کند.
 

حيدري در پايان تاکيد کرد: دوران بزن در رو تمام شده است و تجزيه کشور امکانپذير نيست، امروز صلابت نيروهاي مسلح به نمايش گذاشته شده است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07