پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

مطالبات گندمکاران چهارمحال و بختياري تا دوشنبه تسويه شود

کد خبر: 179242 تاریخ انتشار: 1401/07/02 16:01:02
نمایش: 698
اخبار
سرپرست معاونت امور اقتصادي استانداري چهارمحال و بختياري در خصوص مطالبات گندمکاران استان از دولت، گفت: بدهي گندمکاران بايد نهايتا تا پايان دوشنبه هفته جاري به‌طور کامل تسويه شود.

محمدکاظم منزوي دوم مهرماه در جلسه ستاد تنظيم بازار چهارمحال و بختياري با اشاره به تعطيلات هفته جاري، اظهار کرد: برنامه‌ريزي براي کشتار مرغ در استان صورت بگيرد تا شاهد کمبود نباشيم، فعلا گزارشي از کمبود نداريم، اما کاهش جوجه‌ريزي نگراني‌هايي را ايجاد کرده است، براي آبان‌ماه منتظر مصوبه ستاد تنظيم بازار براي اصلاح قيمت هستيم که امکان دارد موجب تشويق مرغداران به جوجه‌ريزي شود.
 

سرپرست معاونت امور اقتصادي استانداري چهارمحال و بختياري افزود: استان‌هاي که مرغ گرم را با قيمت بالاتر از نرخ مصوب به‌فروش مي‌رسانند، تخلف است، ستاد تنظيم بازار بايد قيمت مرغ در کشور را تعيين تکلف کند، راهي به‌جز شناور شدن قيمت مرغ نداريم، در صورت ثابت ماندن قيمت، مرغ از استان خارج مي‌شود، اما معتقديم بايد قيمت اعلامي هفتگي اعلام شود تا مردم سردرگم نشوند.
 

وي در ادامه با بيان اينکه دانشگاه‌ها با آغاز سال تحصيلي نياز به اقلامي از جمله برنج، روغن، گوشت قرمز و گوشت مرغ دارند، گفت: بايد سريعا اين مسئله از وزارت جهادکشاورزي و ستاد تنظيم بازار پيگيري شود، ارگان‌هاي نظامي نيز نياز خود را اعلام کنند.
 

منزوي تاکيد کرد: مجوزات لازم براي تامين و توزيع مرغ منجمد در چهارمحال و بختياري اخذ شود تا بتوان کمبود مرغ گرم را با مرغ منجمد جبران کنيم.
 

سرپرست معاونت امور اقتصادي استانداري چهارمحال و بختياري در خصوص مطالبات گندمکاران استان از دولت، يادآور شد: مجموع بدهي گندمکاران ۱۷۳ ميليارد تومان بود که بايد نهايتا تا پايان دوشنبه هفته جاري به‌طور کامل تسويه شود.
 

وي در پايان گفت: نانوايان تنها فردا مي‌توانند تعطيل باشند و بايد در تعطيلات پيش‌رو به فعاليت خود ادامه دهند تا مردم براي تامين نان مورد نياز خود با مشکل مواجه نشوند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07