پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

حل مشکلات منطقه لبد بازفت با افتتاح پروژه‌هاي سفر رياست جمهوري

کد خبر: 179243 تاریخ انتشار: 1401/07/02 17:36:15
نمایش: 691
اخبار
خردادماه با سفر رئيس جمهور به چهارمحال و بختياري و بازديد از منطقه محروم لبد، دستورات لازم براي رفع بسياري از مشکلات مردم منطقه صادر شد که امروز تعدادي از پروژه‌هاي سفر در اين منطقه اجرايي و مورد بهره‌برداري قرار گرفتند.

غلامعلي حيدري_ استاندار چهارمحال و بختياري دوم مهرماه در آيين افتتاح طرح‌هاي سفر رياست جمهوري در منطقه لبد بازفت اظهار کرد: بعد از گذشت تعطيلي دو ساله نظام آموزشي و مجازي بودن سيستم آموزشي، امروز مدارس به صورت حضوري کار خود را آغاز کردند، البته آموزش حضوري مزايا و معايب خاص خود را دارد، اما قطعا آموزش حضوري با محوريت مدرسه به کيفيت آموزش کمک بيش‌تري خواهد کرد.
 

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: خوشبختانه بعد از سفر رياست جمهور به منطقه لبد، دو مدرسه راهنمايي احداث و يک مدرسه ابتدايي بازسازي شد.
 

وي گفت: بعد از پيروزي انقلاب و به ثمر نشستن جمهوري اسلامي به رهبري امام راحل(ره) و استقامت مردم و شهدا همه اين اقدامات به برکت انقلاب اسلامي است.
 

حيدري بيان کرد: در مدت سه ماه کارهاي بزرگي در اين منطقه انجام شد به طوري‌که بيش از ۴۵ ميليارد تومان اعتبار صرف اقدامات صورت گرفته در منطقه بوده که انجام هفت کيلومتر لوله‌کشي و آبرساني به منطقه، آماده شدن زيرساخت چهار کيلومتر جاده براي آسفالت، ساخت دو مدرسه راهنمايي، بازسازي يک مدرسه ابتدايي، اتصال منطقه به شبکه برق سراسري پس از ۴۴ سال، افتتاح ۴۳ واحد مسکوني به زودي در روستاي نزديک لبد، اتصال به اينترنت پرسرعت، راه‌اندازي امداد جاده‌اي  از جمله اقدامات انجام شده در اين مدت بود.
 

وي با اشاره به اينکه شعار دولت عدالت‌محوري است، يادآور شد: طي دو سال آينده در حوزه‌هاي مختلف تحولات بزرگي در ۱۰ شهرستان استان رخ خواهد داد، البته امروز برخي مصوبات در اين منطقه افتتاح شد که نشان از انسجام مطلوب ميان خدمت‌گذاران نظام است، البته با کمک نمايندگان انقلابي مجلس دغدغه‌ها و مسائل اصلي استان را با يد واحده دنبال مي‌کنيم.
 

استاندار چهارمحال و بختياري  گفت: طي بازديدهاي مختلف، بيش‌تر پروژه‌هاي نيمه تمام و راکد فعال شده است، به طوري‌که تعداد قابل توجهي در هفته دولت افتتاح و طبق هدف‌گذاري‌ها تعداد قابل توجهي در دهه فجر افتتاح خواهند شد که اميد است با روحيه جهادي و قدرت هر چه تمام‌تر، اين اقدام جهادي دنبال شود تا مردم طعم شيرين مديريت جهادي را بچشند.
 

وي با اشاره به ديدار هيات دولت با رهبر معظم انقلاب، تصريح کرد: در اين ديدار به مسائلي همچون حضور رياست جمهور در ميان مردم، سفرهاي استاني، حضور اعضاي هيات دولت در زمان حوادث ميان مردم، توجه به مناطق محروم، عادلانه عمل کردن، زدودن گرد محروميت از چهره مردم اشاره و بر ادامه اين اقدامات تاکيد شد، در حقيقت مي‌توان گفت اين اقدامات اعتماد را به مردم بازگردادند.
 

استاندار چهارمحال و بختياري در ادامه با بيان اينکه دشمن با تمام قوا در حال جوسازي و فضاسازي است، توضيح داد: اين اتفاقات به چند دليل انجام شد، يکي برگزاري راهپيمايي و کنگره بزرگ اربعين که در دنيا بي‌سابقه بود و دشمن از وحدت، انسجام و همدلي مردم ناراحت شد، عضويت رسمي ايران در سازمان شانگ‌هاي ديگر اتفاق مهمي بود که رخ داد، زيرا دشمنان تلاش مي‌کنند ايران را منزوي و مشکلاتي را براي کشور ايجاد کنند که اين اتفاق به کام دشمن تلخ شد، برشمردن اقدامات انقلابي و جهادي دولت مردمي توسط رهبر معظم انقلاب از ديگر مسائل بود.
 

حيدري گره نزدن مشکلات داخل توسط دولت مردمي به بيرون، اقتدار و صلابت در مجامع بين‌الملل را از ديگر توفيقات دولت مردمي بيان کرد و گفت: تلاش دشمن تحت‌الشعاع قرار دادن اين توفيقات مهم با يک اتفاق طبيعي توسط فضاسازي‌ها، جوسازي‌ها و حواشي بود که اسناد به خوبي گوياي همه موضوعات بود، بنابراين مردم با بصيرت ايران اسلامي همواره پاي انقلاب بوده، هستند و خواهند بود.
 

وي ادامه داد: البته مردم چهارمحال و بختياري مخصوصا بختياري‌ها هميشه مدافع انقلاب بوده و هستند و در تمام عرصه‌ها و صحنه‌هاي مختلف حضور پيدا مي‌کنند.
 

استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: امروزه اگر در حوزه‌هاي دفاعي و امنيتي بنيه بسيار قوي داريم به برکت انقلاب اسلامي است.
 

وي خاطرنشان کرد: بايد براي پرورش دانشمندان بزرگ در حوزه‌هاي مختلف برنامه‌ريزي جدي انجام شود و حرف‌هاي بسيار براي گفتن داشته باشيم، امروز اجراي سند ۲۰۳۰ طبق گفته رياست جمهور به هيچ عنوان در دستور کار جمهوري اسلامي نيست، بلکه بايد با ترويج معنويت و معارف ديني، فرهنگ غني اسلامي ايراني حرف‌ها براي گفتن داشته باشيم، بنابراين نبايد زير بار فشارهاي تحميلي و سندهايي که غربي‌ها با تراوشات ذهني تنظيم مي‌کنند برويم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07