پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

دشمن درصدد است تا صداي مردم ايران شنيده نشود

کد خبر: 179245 تاریخ انتشار: 1401/07/04 11:14:26
نمایش: 618
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: بايد با پيروي از ولايت فقيه در مقابل دشمنان جمهوري اسلامي ايستادگي کنيم، همواره بايد در صحنه باشيم، دشمنان از تمامي ابزارهاي رسانه‌اي استفاده مي‌کند تا مردم را نااميد و دلسرد کند و همچنين صداي مردم ايران شنيده نشود و اين کار ادامه دارد.
غلامعلي حيدري چهارم مهرماه در يادواره شهيد شاخص سازمان بسيج کارمندان کشور و 83 شهيد سازمان بسيج کارمندان چهارمحال و بختياري با اشاره حقايق دفاع مقدس بايد گفته شود، اظهار کرد: حمله نظامي به کشورمان به اين دليل بود که منافع کشورهاي استکباري به خطر افتاده بود، بنابراين صدام را تحريک کردند که به کشورمان حمله کنند و بلوک غرب و شرق نيز او را حمايت مي‌کردند.

استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه حقايق دفاع مقدس عبرت‌آموز است، گفت: حمله به ايران، واکنش نظام سلطه به جمهوري اسلامي بود، با پيروزي انقلاب اسلامي منافع استکبار جهاني براي هميشه به خطر افتاد و اين مسئله مقطعي نبود.

وي با اشاره به اينکه يکي از دستاوردهاي انقلاب اسلامي، شکل‌گيري مقاومت در منطقه بود، خاطرنشان کرد: دشمنان براي انتقام‌گيري از مردم جمهوري اسلامي دست به هر کاري زدند، ترور، جنگ تحميلي، اقدام بر تجزيه کشور و آسيب به اموال عمومي بخشي  از اين اقدامات  بود و مدعيان حقوق بشر نيز سکوت کردند.

حيدري با بيان اينکه کومله‌ها و دموکرات‌ها با اقدامات وحشيانه‌ها رزمندگان در دوران دفاع مقدس و مدافعان کشور را شکنجه و به شهادت مي‌رسانند، گفت: امروز اين افراد مدافع حقوق بشر و هم‌پياله کشورهاي استکباري شده‌اند، حافظه تاريخي مردم ايران؛ اين جنايات را فراموش نمي‌کند.

استاندار چهارمحال و بختياري بيان کرد: بسياري از مدارس کشور، روستاها و شهرها در دوران دفاع مقدس هدف موشک قرار مي‌گرفت و بسياري از انسان‌هاي بي‌گناه به شهادت رسانند، اين حقايق براي نسل جديد بازگو شود، تهديدها در کشور به فرصت شد و تهديدات دشمنان در طول بيش از چهار دهه کارساز نبود.

وي با بيان اينکه انسجام و وحدت موجب پيروزي  در دوران دفاع مقدس شد، عنوان کرد: بايد با پيروي از ولايت فقيه در مقابل دشمنان جمهوري اسلامي ايستادگي کنيم، همواره بايد در صحنه باشيم، دشمنان از تمامي ابزارهاي رسانه‌اي استفاده مي‌کند تا مردم را نااميد و دلسرد کند و همچنين صداي مردم ايران شنيده نشود و اين کار ادامه دارد.

حيدري تاکيد کرد: دشمن هميشه وجود دارد، فقط تاکتيک خود را عوض کرده‌ است و بايد دشمن‌شناسي داشته باشيم،دشمن با گل‌الود کردن آب و فضا درصدد ايجاد فتنه است، دشمن هميشه با چراغ سبز برخي افراد خودفروخته داخلي به کشور حمله مي‌کند، نبايد اعتماد به‌نفس خود را از دست بدهيم.

استاندار چهارمحال و بختياري يادآور شد: دشمنان از اجتماع بزرگ اربعين حسيني عصبي هستند، اين اجتماع در جهان بي‌سابقه است و دشمن تلاش مي‌کند تا با اقداماتي اين اجتماع را به حاشيه ببرد و فتنه‌اي در کشور را با مرگ يک خانم رقم زد، مرگ اين خانم بهانه بود تا به نظام اسلامي بزنند، به مقدسات و قرآن کريم هتک حرمت کردند.

وي با بيان اينکه دولت در يکسال اخير کارهاي بزرگي در کشور انجام داده است، خاطرنشان کرد: بسياري از پروژه‌هاي راکد در کشور فعال شده است، در چهارمحال و بختياري 300 پروژه راکد فعال شد و خيلي از پروژه‌ها نيز در فعال خواهند شد.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06