پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزان مي‌تواند بازوي آموزش و پرورش باشد

کد خبر: 179248 تاریخ انتشار: 1401/07/04 16:06:03
نمایش: 666
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزان مي‌تواند بازوي آموزش و پرورش باشد، امکانات خوبي در آموزش و پرورش وجود دارد و بايد از آن‌ها به خوبي استفاده کرد.
غلامعلي حيدري چهارم مهرماه در ديدار با اعضاي اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزان چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه خروجي فعاليت‌هاي اين اتحاديه قابل قبول است، اظهار کرد: اين اتحاديه مي‌تواند بازوي آموزش و پرورش باشد.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: دشمن درصدد است تا آينده انقلاب اسلامي را تيره و تار نشان بدهد و جوانان و نوجوانان را از آينده جمهوري اسلامي نااميد کند و براي اين کار از ظرفيت فضاي مجازي نيز استفاده مي‌کند.

وي با تاکيد بر اينکه اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزان وظيفه خطيري در افزايش آگاهي در بين نوجوانان بر عهده دارد، گفت: نبايد اجازه دهيم جاي قاتل و مقتول تغيير کند، بايد چهره دشمنان جمهوري اسلامي را براي نسل جديد برملا کنيم.

حيدري با بيان اينکه دشمنان جمهوري اسلامي شديدترين جنايات را بر عليه مردم کشورمان انجام دادند، خاطرنشان کرد: اکنون همين افراد مدعي حقوق بشر شده‌اند و مي‌خواهد دستاوردهاي انقلاب اسلامي و دولت به حاشيه برود.

استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه رئيس‌جمهور در سازمان ملل شجاعانه از حقوق جمهوري اسلامي دفاع کردند، بيان کرد: دشمنان درصدد هستند تا بين مردم و حاکميت فاصله ايجاد کند، بايد واقعيت‌ها را به مردم بگوييم، بخشي از وظيفه اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزان همين مسئله است، فضا براي انجام اين کار در اداره‌کل آموزش و پرورش باز شده است.

وي خاطرنشان کرد: اتحاديه انجمن‌هاي اسلامي دانش‌آموزان مي‌تواند از ظرفيت آموزش و پرورش با هم‌افزايي و همگرايي استفاده کند، زيرا هدف اين دو مجموعه تربيت دانش‌آموزان است، بايد کودکان، نوجوانان و جوانان از حربه‌هاي دشمنان با دادن مسئوليت حتي کوچک، مصون بماند.

حيدري تاکيد کرد: برخي تفکرات قديمي بايد تغيير کند تا بتوانيم به سمت تغيير و تحول در مديريت حرکت کنيم، دفاع مقدس مصداق عيني همين تغيير بود، تاثيرپذيري دانش‌آموزان بسيار بالا است و به راحتي مي‌توان بر روي آن‌ها تاثير گذاشت.

استاندار چهارمحال و بختياري بيان کرد: تمامي نهادهاي فرهنگي داراي سند تحول هستند و با فعالان اين حوزه جلسات متعددي برگزار شده است و اين نشست‌ها را به فال نيک مي‌گيريم، سماجت در پيگيري مطالبات بايد وجود داشته باشد، امکانات خوبي در آموزش و پرورش وجود دارد و بايد از آن‌ها به خوبي استفاده کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07