پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

زيرساخت‌هاي مراکز آتش‌نشاني در استان نيازمند تقويت است

کد خبر: 179266 تاریخ انتشار: 1401/07/08 13:53:12
نمایش: 736
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه زيرساخت‌هاي مراکز آتش‌نشاني در چهارمحال و بختياري نيازمند تقويت است، گفت: در سفر رياست جمهوري به استان اعتبارات خوبي براي تقويت و به‌روز کردن تجهيزات مورد نياز آتش‌نشانان مصوب شده است.
غلامعلي حيدري هشتم شهريورماه در آئين تجليل از تعدادي از آتش‌نشانان چهارمحال و بختياري با تبريک روز آتش‌نشان، اظهار کرد: آتش‌نشانان در زمان بروز حادثه و بحران در صف اول خدمت به مردم هستند و نقش ارزشمند و برجسته‌اي دارند.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: همواره پيشگيري کم‌هزينه‌تر از درمان است و اگر در حوادث به‌موقع در صحنه حضور داشته باشيم، هزينه کمتري متحمل مي‌شويم، خوشبختانه نيروهاي آتش‌نشان استان آمادگي کاملي براي امدادرساني در حوادث دارند.

وي با اشاره به اينکه زيرساخت‌هاي مراکز آتش‌نشاني در چهارمحال و بختياري نيازمند تقويت است، گفت: در سفر رياست جمهوري به استان اعتبارات خوبي براي تقويت و به‌روز کردن تجهيزات مورد نياز آتش‌نشانان مصوب شده است.

حيدري با تاکيد بر اينکه آموزش آتش‌نشانان بايد با آموزش و ورزش در آمادگي کامل باشند، يادآور شد: قدردان حضور اين قشر در حوادث و بحران‌ها براي امدادرساني به مردم هستيم.

استاندار چهارمحال و بختياري بيان کرد: خدمت به مردم کار ارزشمندي است و آتش‌نشانان اين وظيفه خطير را بر عهده دارند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07