پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

برگزاري تور خبري در شهرک منظريه شهرکرد

کد خبر: 179283 تاریخ انتشار: 1401/07/11
نمایش: 593
اخبار
تور خبري با حضور تعدادي از مديران استاني در شهرک منظريه شهرکرد به‌منظور ارائه گزارشي از آخرين وضعيت ارائه خدمات در اين شهرک توسط چند دستگاه اجرايي با هماهنگي روابط‌عمومي استانداري چهارمحال و بختياري برگزار شد.
به گزارش روابط‌عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، تور خبري در شهرک منظريه با حضور اصحاب رسانه استان به‌منظور ارائه گزارش توسط مديرکل راه و شهرسازي استان، سرپرست مديريت بحران استانداري و شهردار شهرکرد برگزار شد و اصحاب رسانه در جريان آخرين اقدامات صورت گرفته توسط دستگاه‌هاي اجرايي پس از آغاز مانور خدمت در اين شهرک قرار گرفتند، همچنين مديرکل راه و شهرسازي نيز گزارشي از آخرين وضعيت اجراي طرح نهضت ملي مسکن در استان ارائه کردند.

خسرو کياني- سرپرست مديريت بحران استانداري چهارمحال و بختياري در خصوص روند حل مشکلات شهرک منظريه در مانور خدمت، اظهار کرد: در راستاي توسعه عدالت و حسب دستور استاندار ساماندهي و رفع مشکلات روبنايي و زيربنايي شهرک منظريه با انجام مانور چند منظوره در دستور کار قرار گرفت.

وي افزود: انجام عمليات خاکبرداري، تسطيح معابر، جمع‌آوري نخاله ساختماني، ساماندهي فضاي سبز و زباله‌ها و آسفالت معابر انجام شد و تا رفع کامل مشکلات اين شهرک کار ادامه دارد.

کياني با اشاره به اينکه اتصال جاده منظريه به کمربندي شمالي شهرکرد يکي از خواسته‌هاي به حق مردم بود، عنوان کرد: ۱۱ هزار مترمکعب عمليات خاکبرداري، زيرسازي، روسازي و آسفالت جاده انجام شده است و تا روزهاي آينده زير بار ترافيک مي‌رود.

سرپرست مديريت بحران استانداري چهارمحال و بختياري در ادامه با بيان اينکه در سال‌هاي گذشته با کاهش فشار آب تامين آب شرب براي طبقات بالا در ساختمان‌هاي بلندمرتبه منظريه با مشکل مواجه مي‌شد، گفت: با اجراي طرح پدافندي آبرساني در سال گذشته اين مشکل برطرف شد و مردم در اين شهرک با کاهش فشار و قطعي آب مواجه نمي‌شوند.

وي با تاکيد بر اينکه طبق تفاهم‌نامه منعقد شده در سفر وزير کشور به چهارمحال و بختياري، شهرک منظريه به شهرداري تحويل شده است، يادآور شد: کار جهادي در منظريه تا حل تمامي مشکلات ادامه دارد.

کياني در پايان با بيان اينکه چهارمحال و بختياري يکي از استان‌هاي زلزله‌خيز در کشور محسوب مي‌شود، خاطرنشان کرد: کليه نقاط تحت رصد هستند و تلاش مي‌شود تا ساخت و سازها در شهرک منظريه مطابق با استانداردهاي آيين‌نامه صورت بگيرد و اکثر ساختمان‌ها نيز داراي ايمني هستند.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07