پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

بخشش در مدارس فرهنگ‌سازي و تمرين شود

کد خبر: 179284 تاریخ انتشار: 1401/07/11 11:57:01
نمایش: 596
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: انفاق از جان و مال ريشه در آيات قرآن کريم دارد و اين موضوع سيره امامان است، بايد بخشش در سنين کم در بين کودکان و نوجوانان تمرين شود و اين مسئله را بايد فرهنگ‌سازي کنيم.
غلامعلي حيدري ۱۱ مهرماه در آئين نمادين شور عاطفه‌ها در دبيرستان فجر اسلام شهرکرد با اشاره به اينکه جشن عاطفه‌ها تمرين بخشش است، اظهار کرد: خيرين بزرگ در ابتدا با بخشش‌هاي کوچک شروع کردند و لذت بخشش را چشيدند تا امروز دست به کارهاي بزرگي مي‌زنند.


استاندار چهارمحال و بختياري افزود: انفاق از جان و مال ريشه در آيات قرآن کريم دارد و اين موضوع سيره امامان است، بايد بخشش در سنين کم در بين کودکان و نوجوانان تمرين شود و اين مسئله را بايد فرهنگ‌سازي کنيم.


وي تاکيد کرد: در دوران دفاع مقدس شاهد بوديم که انسان‌هاي بزرگ براي دفاع از خاک و ناموس کشور جان خود را انفاق کردند تا دشمن متجاوز را بيرون کنند و امنيت در کشور حاصل شود.


حيدري با بيان اينکه در هفته نيروي انتظامي قرار داريم، گفت: اين روزها شاهديم که ناجا با تحمل سختي در تلاشند تا امنيت را به مردم هديه دهند و بايد قدردان باشيم، بدخواهان آرامش مردم را به خطر مي‌اندازند و به اموال عمومي آسيب مي‌زنند.


استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه جمهوري اسلامي در تلاش است تا با عدالت امکانات را در کشور با عدالت توزيع کند، خاطرنشان کرد: در سفر رياست جمهوري به استان مقرر شد براي دانش‌آموزان در منطقه لبد بازفت دو مدرسه احداث شود که اين کار در کمتر از سه ماه انجام شد و شاهد نواختن زنگ مهر در اين مدارس بوديم.


وي يادآور شد: خدمات دولت در تمامي مناطق محروم چهارمحال و بختياري با انجام عمليات آبرساني، ساخت مدرسه، آسفالت محورهاي مواصلاتي روستايي، ساخت منزل محرومان و ... ادامه دارد تا همه مردم در کشور از امکانات بهره‌مند شوند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07