پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

برنامه‌هاي اجرا شده در پايگاه‌هاي بسيج اسوه در استان نتايج بسيار خوبي را در پي داشته است

کد خبر: 179285 تاریخ انتشار: 1401/07/11 12:15:46
نمایش: 582
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: برنامه‌هاي اجرا شده در پايگاه‌هاي بسيج اسوه در استان نتايج بسيار خوبي را در پي داشته است و جمعيت قابل توجهي از جوانان و نوجوانان جذب کرده‌اند و اين برنامه‌ها تدوام خواهد داشت و قطعا بايد اين اقدامات مورد حمايت قرار بگيرد.
غلامعلي حيدري 11 مهرماه در آئين افتتاح نمايشگاه و جشنواره انتخاب و معرفي پايگاه‌هاي اسوه در فرهنگسراي شهرکرد با اشاره به اينکه بسيج يک شجره طيبه است، اظهار کرد: در اين نمايشگاه پايگاه‌هاي نمونه بسيج در بخش خواهران و برادران فعاليت‌هاي خود را در عرصه فرهنگي، اجتماعي، سازندگي، محروميت‌زدايي و اشتغال به نمايش گذاشتند.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: بسيج در حوزه اشتغال خانگي فعاليت‌هاي بسياري داشته‌اند که بسيار ارزشمند است، اقدامات نوآورانه پايگاه‌هاي اسوه بسيج موجب جذب جوانان به اين مراکز فرهنگي شده و جوانان و نوجوانان اوقات فراغت خود را در اين پايگاه‌ها مي‌گذرانند.

وي عنوان کرد: برنامه‌هاي اجرا شده  در پايگاه‌هاي بسيج اسوه استان نتايج بسيار خوبي را در پي داشته است و جمعيت قابل توجهي از جوانان و نوجوانان جذب کرده‌اند و اين برنامه‌ها تدوام خواهد داشت و قطعا بايد اين اقدامات مورد حمايت قرار بگيرد، همچنين اين فرهنگ بايد توسعه پيدا کند و يک رقابت سالم در اين نمايشگاه شکل گرفت و مي‌توانند از تجربيات يکديگر نيز استفاده کنند.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06