پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

پيام تبريک استاندار چهارمحال و بختياري به‌مناسبت هفته فراجا

کد خبر: 179305 تاریخ انتشار: 1401/07/14 08:12:52
نمایش: 592
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري به‌مناسب آغاز هفته نيروي انتظامي پيام تبريکي صادر کرد
متن پيام غلامعلي حيدري بدين شرح است: 

نظم و امنيت در هيچ جاي دنيا اتفاقي نيست و قطعا براي رسيدن به اين مسئله حائز اهميت در جاي جاي اين مرز بوم، نيازمند نيروهاي خدوم و ايثارگري هستيم که از جان خود که مهم‌ترين سرمايه است، بگذرند و اجازه ندهند که به نظم و امنيت در کشور خدشه وارد شود.

نام نيروي انتظامي در تاريخ جمهوري اسلامي به‌نام غيورمرداني گره خورده است که با توکل بر خداوند متعال براي ايجاد امنيت و آسايش مردم جان خود را به خطر مي‌اندازند و هيچ مسئله‌اي نمي‌تواند در گام‌هاي استوار آن‌ها خللي وارد کند

به فرموده مقام معظم رهبري نيروي انتظامي بايد اقتدار، عزت نفس، رحمت و مهرباني داشته باشد و خوشبختانه شاهديم که در طول بيش از چند دهه از فعاليت فراجا در کشور اين مهم محقق شده است.

مظلوميت نيروهاي خدوم انتظامي در حوادث اخير کشور بر همگان ثابت شد و اين قشر با صبوري هر چه تمام در مقام هجمه‌هاي اغتشاش‌گران ايستادگي کردند و اجازه ندادند تا امنيت کشور دچار خدشه شود.

هفته نيروي انتظامي فرصت مغتنمي براي تجليل از بزرگ‌مردان خستگي ناپذيري است که جان خود را براي دفاع از آرمان‌هاي انقلاب اسلامي و تامين نظام و امنيت فدا مي‌کنند، اين هفته را به نيروهاي خدوم انتظامي و خانواده‌هاي اين بزرگواران که صبورانه سختي کار اين قشر را تحمل مي‌کنند، تبريک عرض مي‌گويم و براي آنان توفيقات روز افزون را خواهانم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06