پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

افتتاح اولين نمايشگاه استاندارد و توانمندي‌هاي واحدهاي توليدي استان با حضور استاندار

کد خبر: 179345 تاریخ انتشار: 1401/07/19
نمایش: 579
اخبار
اولين نمايشگاه استاندارد و توانمندي‌هاي واحدهاي توليدي در چهارمحال و بختياري با حضور استاندار، سرپرست معاونت امور اقتصادي استاندار و جمعي از مسئولان افتتاح شد.
غلامعلي حيدري 19  شهريورماه در حاشيه بازديد از اولين نمايشگاه استاندارد و توانمندي‌هاي واحدهاي توليدي چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه واحدهاي توليدي استان ظرفيت بسيار بالايي در توليد محصول و صادرات دارند، اظهار کرد: واحدهايي که محصولات خود را در  اين نمايشگاه عرضه کرده‌اند، داراي نماد استاندارد هستند و محصولات خود را به کشورهاي خارجي از جمله کشورهاي حوزه خليج‌فارس، روسيه و .... صادر مي‌کنند.

استاندار چهارمحال و بختياري بيان کرد: تعدادي از واحدهاي توليدي در چهارمحال و بختياري، محصولات دانش‌بنيان توليد مي‌کنند که اين مسئله بسيار حائز اهميت است و موجب جهش در توليد و صادرات مي‌شود و بايد مورد حمايت مسئولات قرار بگيرد.

وي عنوان کرد: اکثر واحدهاي توليدي در چهارمحال و بختياري ظرفيت توسعه را دارند، مقرر شد در جلسات تخصصي موانعي که واحدهاي توليدي براي توسعه دارند، مورد بررسي قرار بگيرد و با رفع موانع شاهد توسعه اين واحدها در راستاي افرايش توليد و اشتغال در استان باشيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07