پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

۱۰.۵ درصد اعتبارات عمومي سفر رياست جمهوري به چهارمحال و بختياري جذب شد

کد خبر: 179362 تاریخ انتشار: 1401/07/20 12:36:26
نمایش: 701
اخبار
رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه در سفر رياست جمهوري به چهارمحال و بختياري ۱۲ هزار و ۴۳ ميليارد تومان از بودجه عمومي کشور براي تکميل پروژه‌هاي عمراني اختصاص پيدا کرده است، گفت: تاکنون ۱۲۸۷ ميليارد تومان معادل ۱۰.۵ درصد از اعتبارات سفر رياست جمهوري به استان اختصاص پيدا کرده است.

علي شهريارپور ۲۰ مهرماه در شوراي اداري چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه ۵۱۸ ميليارد تومان اعتبار هزينه‌اي در سال‌جاري به استان اختصاص پيدا کرد، اظهار کرد: از اين ميزان ۲۳۲ ميليارد تومان جذب و در بين دستگاه‌هاي اجرايي توزيع شده است که اين ميزان معادل ۴۵ درصد اعتبارات هزينه‌اي استان است.
 

رئيس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي چهارمحال و بختياري افزود: همچنين ۱۴۴۳ ميليارد تومان اعتبارات تملک دارايي‌هاي سرمايه‌اي به استان در سال ۱۴۰۱ ابلاغ شده است که تاکنون ۸۷ ميليارد تومان آن معادل ۷ درصد منبع تخصيص يافته جذب شده است.
 

وي با تاکيد بر اينکه در سفر رياست جمهوري به چهارمحال و بختياري ۱۲ هزار و ۴۳ ميليارد تومان از بودجه عمومي کشور براي تکميل پروژه‌هاي عمراني اختصاص پيدا کرده است، گفت: تاکنون ۱۲۸۷ ميليارد تومان معادل ۱۰.۵ درصد از اعتبارات سفر رياست جمهوري به استان اختصاص پيدا کرده است.
 

شهريارپور با اشاره به اينکه مبادله موافقت‌نامه براي اعتبارات هزينه‌اي در چهارمحال و بختياري به‌صورت ۱۰۰ درصد اختصاص پيدا کرده است، عنوان کرد: در بحث مبادله موافقت‌نامه جزو استان‌هاي برتر هستيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06