پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

فاز توليد بيلت در چهارمحال و بختياري کليد خورد

کد خبر: 179378 تاریخ انتشار: 1401/07/23 11:17:03
نمایش: 696
اخبار
سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استانداري چهارمحال و بختياري در خصوص تکميل زنجيره فولاد در استان، گفت: با پيگيري‌هاي مستمر فاز توليد بيلت در استان کليد خورد، اما هنوز در طرح‌هاي توسعه فولاد در استان پيشرفت خوبي نداشتيم که اين طرح‌ها در حال پيگيري است.

محمدکاظم منزوي با بيان اينکه برنامه‌ريزي براي احداث پارک اوره در شهرستان لردگان در حال انجام است، گفت: در تلاشيم در گام اول واحد توليد اوره با روکش گوگرد در شهرک صنعتي اين شهرستان احداث شود که اکنون با مشکل تامين آب مواجه هستيم، امکان تامين آب از کارون وجود ندارد، بايد ميزان آب مورد نياز توسط مجري اعلام شود تا فازي را از پارک اوره انتخاب کنيم که کمترين ميزان مصرف آب را داشته باشد.
 

سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استانداري چهارمحال و بختياري در خصوص تکميل زنجيره فولاد در چهارمحال و بختياري، بيان کرد: با پيگيري‌هاي مستمر فاز توليد بيلت در استان کليد خورد، اما هنوز در طرح‌هاي توسعه فولاد در استان پيشرفت خوبي نداشتيم که اين طرح‌ها در حال پيگيري است.
 

وي با اشاره به پيگيري براي اجراي طرح توليد نورد و ورق گالوانيزه در چهارمحال و بختياري در راستاي تکميل زنجيره فولاد، گفت: تاکنون اين پيگيري‌ها به نتيجه نرسيده است.
 

سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استانداري چهارمحال و بختياري عنوان کرد: اگر قرارداد احداث واحد توليد بيلت در استان نهايي شود، در مدت ساخت که حدود ۲.۵ الي سه سال زمان مي‌برد، حدود ۳۰۰ نفر مشغول به‌کار مي‌شوند و در فاز توليد نيز حداقل ۲۰۰ نفر به‌صورت ثابت اشتغالزايي مي‌شود.
 

منزوي در پايان تاکيد کرد: براي اشتغال در حوزه توليد نورد فولادي، نيروگاه برقي و ... نيز تا زماني‌که پروژه به مرحله اجرا نرسد، نمي‌توان ميزان اشتغال آن را بيان کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07