پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

جريان‌سازي موثر براي اميدآفريني از سوي رسانه‌هاي چهارمحال و بختياري دنبال شود

کد خبر: 179382 تاریخ انتشار: 1401/07/24 08:19:50
نمایش: 1034
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر ضرورت اميدآفريني در جامعه از سوي رسانه‌ها ، گفت:جريان‌سازي موثر از سوي رسانه‌ها براي اميدآفريني در استان بايد دنبال شود.

به گزارش ايرنا، محسن حسين‌ميرزايي روز شنبه در نشست شوراي اطلاع رساني چهارمحال و بختياري در اداره کل تبليغات اسلامي استان افزود:در شوراي اطلاع‌رساني استان، سياستگذاري، ريل‌گذاري و برنامه‌ريزي جهت اطلاع‌رساني دقيق، مستند، صحيح و سريع از خدمات نظام جمهوري اسلامي براي مردم انجام شود.
 

وي گفت: اطلاع‌رساني دقيق، سريع و مستند از خدمات نظام جمهوري اسلامي ايران به مردم، باعث ايجاد اميدآفريني در جامعه خواهد شد.
 

به گفته وي،‌ دشمنان در تلاش هستند تا نااميدي را در جامعه رواج دهند که شوراي اطلاع‌رساني در راستاي اميدآفريني بايد برنامه‌ريزي کند و در اين زمينه سياستگذاري داشته باشد.
 

وي گفت: جريان‌سازي موثر از سوي رسانه‌ها در چهارمحال و بختياري بايد دنبال شود و در جلسات شوراي اطلاع‌رساني اين مولفه به صورت جدي مورد تاکيد قرار گيرد.
 

حسين‌ميرزايي يادآور شد: کميته‌هاي چهارگانه شوراي اطلاع‌رساني استان نيز جلسات مستمر برگزار کنند و وظيفه توليد محتوا را مد نظر داشته باشند و دبيرخانه اين شورا نيز تشکيل اتاق فکر در اين شورا مد نظر باشد.
 

به گفته وي، رسانه‌ها براي اميدآفريني جامعه تحليل‌ها را ارائه کنند و در امر اطلاع‌رساني ۲ قشر مي توانند کمک کنند، رسانه‌ها که براساس وظايف ذاتي خود تلاش دارند و مسوولان روابط عمومي دستگاههاي اجرايي نيز در اين زمينه بايد فعالتر باشند.
 

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري يادآور شد: رسانه‌هاي استان به صورت همگرا به موضوعات بپردازند چرا که جاي آن در اطلاع‌رساني استان کمرنگ است.
 

حسين‌ميرزايي گفت:دولت سيزدهم در راستاي احياي کرامت انساني و معروفات اخلاقي اقدام کرده است و جهاد تبيين که مورد تاکيد مقام معظم رهبري است نيز در دولت مورد توجه قرار گرفته است.
 

وي حضور در بين مردم از سوي مديران و مسوولان را مورد تاکيد قرار داد و گفت: حضور مديران و مسوولان در بين مردم شعاري نيست بلکه عملياتي است و مديران دستگاه‌هاي اجرايي بايد در بين مردم به صورت مستمر حضور يابند و در دسترس مردم باشند و در مصلاهاي نماز جمعه براي پاسخگويي به مردم نيز هفتگي حضور داشته باشند.
 

معاون استاندار چهارمحال و بختياري به در پيش بودن ۱۳ آبان‌ماه اشاره کرد و ادامه داد: برنامه‌هاي بصيرت‌افزايي براي آيين‌هاي روز ۱۳ آبانماه تدوين و اجرايي شود چرا رسانه‌ها و آموزش و پرورش وظيفه و رسالت سنگيني در خصوص بيان شاخصه‌ها و جنايت استکبار جهاني برعهده دارند و اين شاخصه‌ها براي نسل جوان بازگو شود.
 

وي با تاکيد بر اينکه دشمن هميشه آماده است و هر لحظه به دنبال بستري براي موج سواري است و به دنبال ايجاد خدشه در امنيت کشور است که نبايد از دشمن غافل شد، گفت: در حفظ و ارتقا امنيت، مردم نقش‌آفرين هستند و با تقدير از فعاليت نيروهاي نظامي، انتظامي و امنيتي، فعاليت اين نيروها براي ايجاد آرامش و برقراري امنيت، مجاهدت است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07