پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

رويکرد مردمي بودن موکب‌هاي اربعين حسيني بايد حفظ شود

کد خبر: 179383 تاریخ انتشار: 1401/07/24
نمایش: 614
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه حسن برگزاري کنگره اربعين حسيني مردمي بودن آن است، گفت: اگر کاري مردمي انجام شود، ماندگار خواهد شد، شاهد فعاليت مطلوب موکب‌هاي مردمي در خدمت‌رساني به زائران در ايام اربعين بوديم، رويکرد مردمي بودن موکب‌ها بايد حفظ شود.
غلامعلي حيدري شامگاه 23 مهرماه در ديدار با مسئولان موکب‌هاي اربعين حسيني در استانداري چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه جمعيت قابل توجهي در اجتماع بزرگ اربعين حسيني شرکت کردند، اظهار کرد: توفيق بزرگي نصيب خدمتگزارن به زائران شد، بزرگترين کنگره مسلمان در اين ايام بود که اين حجم از جمعيت نيازمند زيرساخت براي خدمت‌رساني است، اما جمعيت بسيار بيشتر از زيرساخت‌ها بود و خداروشکر مراسم به بهترين نحو انجام شد.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: دشمن شيطنت‌هاي بزرگي انجام داد تا اين اجتماع عظيم شيعيان در کشور عراق در ايام اربعين حسيني رخ ندهد، اما خوشبختانه شاهد حضور چشمگير مردم در اين مراسم با تمامي چالش‌ها بوديم.

وي با تاکيد بر اينکه حسن برگزاري کنگره اربعين حسيني مردمي بودن آن است، گفت: اگر کاري مردمي انجام شود، ماندگار خواهد شد، شاهد فعاليت مطلوب موکب‌هاي مردمي در خدمت‌رساني به زائران در ايام اربعين بوديم، موکب‌ها در حوادثي مانند سيل و زلزله اقدامات ارزشمندي به در خدمت‌رساني به آسيب‌ديدگان داشتند، رويکرد مردمي بودن موکب‌ها بايد حفظ شود.

حيدري با اشاره به اينکه دشمن اتفاقات کوچک را بزرگ  مي‌کند و جنگ رسانه‌اي به راه مي‌اندازد، بيان کرد: اما هيچ حرفي از کنگره عظيم اربعين به ميان نمياورد، اين نشان مي‌دهد که دشمن از اين کار عصباني است.

استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه براي برگزاري اجتماع در ايام اربعين حسيني در سال‌هاي آينده بايد راهبرد داشته باشيم، توضيح داد: بايد توطئه‌هاي دشمنان را خنثي کنيم، دشمن به‌دنبال تفرقه افکني است و نبايد بگذاريم به هدف خود برسد، تهديدات تبديل به فرصت شود.

وي بيان کرد: دشمن به‌دنبال کمرنگ کردن اجتماع اربعين حسيني با ايجاد اغتشاش در ايران بود، دشمن وحدت بين مسلمانان را تحمل نمي‌کند، دشمن با استقلال ايران اسلامي متضرر شد و به‌دنبال اين است به جمهوري اسلامي ضرر وارد کند.

حيدري با تاکيد بر اينکه چهارمحال و بختياري در نزديکي تحول است، يادآور شد: يک ريال از اعتبارات 1400 برگشت نخورد، همچنين در سفر رياست جمهوري اعتبارات خوبي به استان اختصاص يافت، طبق گزارش سازمان بازرسي سلامت اداري در استان افزايش پيدا کرده است.

استاندار چهارمحال و بختياري عنوان کرد: رفع محروميت در مناطق مختلف چهارمحال و بختياري در دستور کار قرار دارد، شاهد اتفاقات خوبي در حوزه محروميت‌زدايي در لبد بازفت بوديم.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07