پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

۲۶هزار ميليارد تومان اعتبار در سفر رييس‌جمهور براي چهارمحال و بختياري مصوب شد

کد خبر: 179385 تاریخ انتشار: 1401/07/23
نمایش: 561
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به سفر استاني رييس‌جمهور در خردادماه امسال تاکيد کرد: در اين سفر ۲۶هزار ميليارد تومان اعتبار براي توسعه زيربنايي و آباداني استان مصوب شد و در نظر گرفته شده است.

به گزارش روابط‌عمومي استانداري چهرمحال و بختياري به نقل از روابط عمومي سپاه قمر بني‌هاشم(ع) ، غلامعلي حيدري در نشست بصيرتي در حسينيه آيت‌الله بهاءالديني ستاد فرماندهي سپاه حضرت قمر بني‌هاشم(ع) افزود:۲۶هزار ميليارد تومان اعتبار در سفر رييس‌جمهور براي استان در نظر گرفته شده است که در اين زمينه چهارمحال و بختياري دومين استان از نظر تخصيص اعتبار سفر است.
 

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: يکي از چالش‌هاي مهم استان بحث آب بود که براي تأمين آب پايدار استان نيز سه هزار ميليارد تومان اعتبار تخصيص يافته است.
 

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: وجود پروژه‌هاي نيمه‌تمام مردم باعث دلخوري مردم شده بود که به گفته مردم در استان ما به آثار باستاني تبديل شده بودند، ولي در اين دولت زمينه براي ورود قرارگاه خاتم الانبياء به چهارمحال و بختياري فراهم شده است تا با کار انقلابي و جهادي، پروژه‌هاي نيمه تمام به سرانجام برسند.
 

حيدري از تحقق بخشي از وعده‌هاي رييس‌جمهور در سفر به چهارمحال و بختياري همچون اتصال منطقه لبد بعد از ۴۰سال به برق سراسري، بازسازي و ساخت مدرسه و مسکن نيازمندان، از لبد تا موگويي، ديناران، فلارد و خانميرزا خبر داد و گفت: هدف‌گذاري براي افتتاح تعداد قابل توجهي از پروژه‍‌ها در دهه فجر انجام شده که براي مردم استان اميدآفرين هستند.
 

وي يادآور شد: ميدان براي بسيج سازندگي و قرارگاه خاتم الانبياء در چهارمحال و بختياري باز است و با جديت آمده‌ايم تا دست به دست هم دهيم و غبار محروميت را از چهره استان بزداييم.
 

حيدري تصريح کرد: با فعاليت قرارگاه امام حسن مجتبي عليه السلام، آبرساني به روستاها شروع شده است و نبايد در اين استان که سرچشمه سه رودخانه بزرگ است، روستاهاي آن با تانکر آبرساني شوند.
 

وي با اشاره به توطئه‌هاي دشمن براي ايجاد نااميدي در جامعه گفت:توطئه‌هاي دشمن براي اين است که از پيشرفت کشور جلوگيري کند و حواس مسوولان را از انجام کار زيربنايي غافل سازد، اما با افزايش بهره‌وري در حوزه کشاورزي و آب و توسعه جاده‌هاي زيرساختي و ترانزيتي و روستايي، در حال پيشرفت هستيم.
 

حيدري افزود: زماني که نظام جمهوري اسلامي يک نهال نورس بود دشمنان انقلاب هر آنچه در توان داشتند،يکپارچه کردند و انواع جنگ از هشت سال جنگ سخت، توطئه‌هاي مسلحانه را به صورت همزمان بر ملت ما تحميل کردند، ولي نتوانستند به اهداف شوم خود برسند، که امروز که به تعبير رهبر معظم انقلاب اسلامي، اين نظام به درخت تنومند تبديل شده است.
 

وي ادامه داد: آيا منافقين که ۱۷هزار نفر از مردم بي‌گناه کشور ما را به جرم داشتن عکس حضرت امام(ره)، يا ريش و چادر و حزب‌اللهي بودن در کوچه و خيابان ترور کردند، امروز مي‌توانند مدعي دفاع از حقوق اين ملت باشند؟
 

استاندار چهارمحال و بختياري با يادآوري برکات شکل‌گيري جبهه مقاومت در منطقه اظهار داشت: دشمنان نسخه تجزيه براي کشور ما مي پيچند؛ اما بصيرت مردم ما بسيار زياد است و رهنمودهاي مقام معظم رهبري همچون چراغ فروزاني افق را روشن مي کند و راه را به ما نشان مي دهد.
 

حيدري گفت: حضور مقتدرانه رييس‌جمهور در سازمان ملل و دفاع از حقوق ملت و درخواست محاکمه عاملان ترور شهيد حاج قاسم سليماني، موضع مقتدرانه جمهوري اسلامي در مجامع بين المللي و گره نزدن مشکلات به خارج و مذاکرات، رشد بالاي ترانزيت کالا و راه اندازي پروژه‌هايي که ۱۰ تا ۲۰سال متوقف شده بودند، حل مشکلات آبرساني به خوزستان، همدان، چهارمحال و بختياري و کاهش نرخ بيکاري و مديريت مصرف انرژي و کاهش قطعي برق منازل مسکوني از دستاوردهاي اين دولت است.
 

استانداري چهارمحال و بختياري، تلاش براي جذب کامل اعتبارات ۱۴۰۰ در استان با تحرک بالاي مديران، تخصيص دوبرابري بودجه ۶ماهه اول سالجاري نسبت به سال گذشته، و اعتبارات مصوب سفر رييس جمهور به استان را يادآور شد و گفت: چهارمحال و بختياري در شُرفِ يک تحول است که بخشي از آن با بودجه و اعتبارات امکان‌پذير است.
 

اين مقام مسوول در ادامه با تقدير از شوراي تامين استان، نيروهاي انتظامي، بسيج و سپاه حضرت قمربني هاشم عليه السلام، اظهار داشت: در حوادث اخير به لطف خدا با هوشياري و بصيرت مردم و به خصوص مردم استان چهارمحال و بختياري، دشمن مجال پيدا نکرد به اموال عمومي و بيت‌المال و اموال مردم آسيب وارد کند، يا به هدف کشته‌سازي دست پيدا کند.
 

حيدري يادواره‌هاي شهدا و آبروي محله را از جمله برنامه‌هايي دانست که مدت‌ها محلات را مصون مي‌سازد و گفت: جوانان ما در دوران دفاع مقدس با دستکاري شناسنامه خود در جبهه‌ها حضور مي يافتند و امروز هم وفادار به آرمان‌هاي انقلاب اسلامي هستند و بايد با تقويت کار فرهنگي به دنبال تحقق منويات رهبر معظم انقلاب در راستاي جذب حداکثري باشيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07