پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

ارتقاي ورزش‌هاي پهلواني و توسعه فرهنگ ورزشکاري مورد توجه قرار بگيرد

کد خبر: 179400 تاریخ انتشار: 1401/07/26 07:52:37
نمایش: 727
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري به پيام‌هاي زياد حضور ورزشکاران در صحنه‌هاي قهرماني اشاره و گفت: ورزشکاران کارهاي سختي را به مرحله عمل رساندند، مديران و فعالان ورزش و جوانان استان ارتقاي ورزش‌هاي پهلواني و توسعه فرهنگ ورزشکاري را مورد توجه قرار دهند.
غلامعلي حيدري شامگاه ۲۴ مهرماه در نشست هم‌انديشي با رؤساي هيأت‌هاي ورزشي چهارمحال و بختياري و‌ مديران ورزش و جوانان شهرستان‌ها، اظهار کرد: آب‌رساني‌هاي پايدار در مناطق مختلف استان، جلوگيري از برگشت اعتبارات، کاهش ۱۰ هزار ميليارد ريالي سهم استان در تامين ماليات کشور، تصويب اعتبارات مطلوب در سفر رئيس‌جمهور و فعال شدن طرح‌هاي راکد از دستاوردهاي دولت سيزدهم در استان به‌شمار مي‌رود.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به لزوم تقويت ظرفيت‌هاي گردشگري ورزشي چهارمحال و بختياري افزود: در سفر رئيس‌جمهور به استان يک‌هزار و ۵۸۰ ميليارد ريال براي حوزه ورزش تصويب شد.

وي به پيام‌هاي زياد حضور ورزشکاران در صحنه‌هاي قهرماني اشاره و تصريح کرد: ورزشکاران کارهاي سختي را به مرحله عمل رساندند، مديران و فعالان ورزش و جوانان استان ارتقاي ورزش‌هاي پهلواني و توسعه فرهنگ ورزشکاري را مورد توجه قرار دهند.

حيدري با اشاره به تلاش فراوان قهرمانان ورزشي در استان اظهار داشت: ورزشکاران به تبلور ارزش‌هاي انساني اهميت مي‌دهند.

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: ورزشکاران به‌عنوان پرچم‌دار تزريق انرژي مثبت در جامعه تزريق و از نيروهاي انقلابي، جهادي، تحول‌گرا و پُرانرژي براي ارتقاي حوزه ورزش استفاده کنند.

حيدري تاکيد کرد: تمامي فضاهاي ورزشي موجود در استان به‌ويژه فضاهاي ورزشي زيرمجموعه آموزش و پرورش، سپاه پاسداران و بسيج شناسايي و براي استفاده بهينه شناسايي شوند.

وي افزود: با اراده و تعامل بين مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي مختلف چهارمحال و بختياري براي مانور محله منظريه شهرکرد يک‌هزار و ۲۰۰ ميليارد ريال بدون پرداخت هزينه، کار جهادي شد، سفر رييس‌جمهور به لبد کوهرنگ برکت‌هاي زيادي داشت.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به تشکيل و فعال شدن شوراي‌عالي ورزش و جوانان استان يادآور شد: هيجان‌هاي جوانان جهت‌گيري و هدايت صحيح شود، از ظرفيت صنايع استان براي توسعه زيرساخت‌هاي ورزشي و ترويج روحيه ورزش بين گروه‌هاي مختلف مردم به‌ويژه جوانان استفاده شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07