پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

تمامي طرح‌هاي عمراني راکد از سال‌هاي گذشته در استان فعال شده است

کد خبر: 179432 تاریخ انتشار: 1401/07/29
نمایش: 578
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري تکميل طرح‌هاي نيمه‌تمام را از مهمترين برنامه‌هاي دولت سيزدهم برشمرد و گفت: تمامي طرح‌هاي عمراني راکد از سال‌هاي گذشته در استان فعال شده است.

به گزارش ايرنا، غلامعلي حيدري روز جمعه در جمع مردم فرخشهر در مسجد جامع اين شهر افزود: در حال تبادل تفاهم‌نامه براي جذب اين اعتبارات هستيم و با کار جهادي مديران، اين اعتبار به موقع جذب مي‌شود.
 

وي با بيان اينکه کار جهادي شاخصه بارز دولت سيزدهم است، اظهار داشت: اين روحيه و ويژگي با جديت در استان پيگيري مي‌شود بطوريکه بر اساس آن تمامي اعتبار عمراني سال ۱۴۰۰ استان جذب شد و يک ريال از آن برگشت داده نشد.
 

استاندار چهارمحال و بختياري، تامين آب پايدار براي استان را از مهمترين اقدامات دولت سيزدهم در استان اعلام کرد و افزود: مشکل آب استان تا حد زيادي برطرف شده است و تونل‌هاي انتقال آب از استان نيز متوقف شد.
 

حيدري تکميل طرح‌هاي نيمه‌تمام را از مهمترين برنامه‌هاي دولت سيزدهم برشمرد و تصريح کرد: تمامي طرح‌هاي عمراني راکد از سال‌هاي گذشته در استان فعال شده است و اجراي طرح‌هاي قابل توجهي نيز براي دهه فجر امسال پيش‌بيني شده است.
 

وي، تقويت وحدت و دوري از پرداختن به حواشي را از مهمترين سياست‌هاي مديريت ارشد استان عنوان کرد و گفت: هيچگاه به دنبال منافع شخصي نبوده‌ام و مسائل مهم استان را با قدرت و قوت پيگيري مي‌کنم.
 

حيدري خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب  نيز در بيانات اخير خود به دستاوردهاي دولت سيزدهم پرداختند و سفرهاي استاني را از جمله اين فعاليت‌هاي عنوان کردند.
 

استاندار چهارمحال و بختياري در ادامه به اهداف شوم دشمن در آسيب زدن به نظام جمهوري اسلامي اشاره کرد و گفت: دشمن هربار در تلاش است تا بين مردم و حاکميت شکاف ايجاد کند اما مردم بابصيرت با هدايت رهبر معظم انقلاب دشمن را تاکنون ناکام گذاشته است با اين وجود بايد همواره مراقب فتنه‌هاي دشمن باشيم و به وظايف خود عمل کنيم.
 

حيدري تصريح کرد: دشمن از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي به دنبال ساقط کردن نظام بوده و ترور ۱۷ هزار نفر از جمله اين اقدامات بوده است اما اکنون که اين نظام به تعبير رهبر معظم انقلاب به درخت تنومندي تبديل شده است نمي‌تواند هيچ غلطي بکند و چالش دشمن ساقط کردن پهپاد نظامي جمهوري اسلامي است.
 

وي با اشاره به جنايت‌هاي دولت‌هاي غربي، تصريح کرد: اين کشورها در حاليکه بدترين جنايت‌ها را انجام مي‌دهند اما مدافع حقوق بشر شده و با هر اتفاقي که در کشور ما رخ مي‌دهد به دنبال فضاسازي هستند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07