پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

خدمات بهداشتي درماني شهرستان بن توسعه يافت

کد خبر: 179593 تاریخ انتشار: 1401/08/19 10:42:57
نمایش: 868
اخبار
فرماندار بن گفت: با همت دولت سيزدهم در بخش سلامت، خدمات بهداشتي و درماني اين شهرستان توسعه يافت و بزودي امکانات جديدي در اين بخش براي مردم فراهم مي‌شود.

رضا علي‌بيگي روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ايرنا اظهارکرد: راه‌اندازي اورژانس جاده‌اي در شهر يانچشمه از جمله اين خدمات به شمار مي‌رود که آمبولانس و نيروي انساني اين پايگاه تامين شده است و تا پايان هفته به طور رسمي فعاليت خود را آغاز مي‌کند.
 

وي ادامه داد: همچنين ساختمان مناسبي براي راه‌اندازي اورژانس جاده‌اي در روستاي بارده تامين شده است که پس از اينکه مجوز راه‌اندازي اين پايگاه از تهران گرفته شود به سبب ضرورت ايجاد اورژانس جاده‌اي در فصل زمستان و وجود پيست اسکي در اين منطقه اين اورژانس جاده‌اي نيز افتتاح مي‌شود.
 

فرماندار بن با بيان اينکه در مصوبات سفر رييس‌جمهور به استان احداث کلينيک تخصصي در شهر بن مصوب شده است، تصريح کرد: مقرر شده تا با تخصيص بخشي از اعتبارات ابلاغي سفر، اين کلينيک تخصصي با تعداد محدودي تخت بيمارستاني در شهر بن راه‌اندازي شود و به اين ترتيب از مراجعه مردم شهرستان به مرکز استان براي نيازهاي درماني خود جلوگيري ‌شود.
 

علي‌بيگي همچنين از افتتاح مرکز دياليز شهرستان بن همزمان با دهه فجر امسال خبر داد و گفت: شهرستان بن تنها شهرستان استان است که از مرکز دياليز بي‌بهره بود و بيماران براي تامين نياز خود مجبور بودند به شهرکرد مراجعه کنند که اين نويد را به مردم مي‌دهيم که اين امکان تا دهه فجر در شهرستان فراهم شود.
 

وي خاطرنشان کرد: مرکز بهداشت شهر وردنجان نيز که به صورت شيفت صبح فعال بود، به فعاليت خود در شيفت عصر نيز ادامه مي‌دهد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07