پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

نانواها در صف اول حفظ امنيت غذايي کشور قرار دارند

کد خبر: 179599 تاریخ انتشار: 1401/08/21 14:34:30
نمایش: 620
اخبار
معاون هماهنگي امور اقتصادي استانداري چهارمحال و بختياري گفت: نانواها در صف اول حفظ امنيت غذايي کشور قرار دارند، ذائقه مردم پيش از اين با طعم نان گره خورده است و نان بايد در سفره ايراني‌ها باشد.
به گزارش جهانبين نيوز؛ محمدکاظم منزوي معاون هماهنگي امور اقتصادي استانداري چهارمحال و بختياري پيش از ظهر امروز در اولين همايش تجليل از نانوايان استان  که به مناسبت روز ملي نان برگزار شد، اظهار کرد: تجليل از نانواها اولين بار است که طي چند سال گذشته انجام شده است و به نوعي اداي ديني است نسبت به اين قشر آن هم در شرايطي که طرح اصلاح و هدفمندي يارانه‌ها به اجرا درآمد.

 
وي افزود: اجراي طرح هدفمندي يارانه‌ها که هنوز دو گام ديگر آن باقي مانده است، سازوکار ويژه‌ايي داشت و بايد در قالب دستورالعمل‌هاي خاص خود انجام شود.

 
معاون هماهنگي امور اقتصادي استانداري چهارمحال و بختياري ادامه داد: اصل طرح مردمي سازي يارانه‌ها مبتني بر اختصاص پخت نان به نانواها است، اميد است مشکلي که در بحث قيمت تمام شده نان و عدم افزايش قيمت اين محصول وجود دارد به زودي حل شود.

 
منزوي عنوان کرد: نانواها در صف اول حفظ امنيت غذايي کشور قرار دارند، ذائقه مردم پيش از اين با طعم نان گره خورده است و نان بايد در سفره ايراني‌ها باشد.

 
وي خاطرنشان کرد: در بحث کيفيت نان اقدامات زيادي صورت گرفته است و دوره‌هاي آموزشي براي اين مهم برگزار شده است، همچنين از تجربيات نانواها طي سال‌ها کار ايشان بايد استفاده شود.

 
معاون هماهنگي امور اقتصادي استانداري چهارمحال و بختياري اضافه کرد: براساس بررسي‌هاي انجام گرفته بهبود کيفيت نان در اين استان روند فزاينده دارد و اميد است اين روند بهبود در گام نهايي طرح مردمي سازي يارانه‌ها تدوام داشته باشد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07