پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

حضور معاون عمراني استاندار در يکي از شرکت‌هاي دانش‌بنيان شهرکرد

کد خبر: 179600 تاریخ انتشار: 1401/08/21 17:33:17
نمایش: 845
اخبار
به گزارش روابط‌عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، علي حيدري- سرپرست معاونت هماهنگي امور ‌عمراني استاندار به‌همراه جمعي از مديران استاني از يکي از شرکت‌هاي دانش‌‌بنيان فعال در زمينه توليد پنل‌هاي خورشيدي در شهرکرد بازديد به‌عمل آورد.
علي حيدري ۲۱ آبان‌ماه در بازديد از يکي از شرکت‌هاي دانش‌بنيان فعال در زمينه توليد پنل‌هاي خورشيدي در چهارمحال و بختياري، اظهار کرد: طبق مصوبه دولت در سفر رياست جمهوري به استان بايد ۲۰۰۰ پنل خورشيدي تهيه و در بين عشاير توزيع شود، فرآيند توليد اين پنل‌ها در اين شرکت دانش‌بنيان کاملا بومي شده است و مي‌توان با حمايت از اين شرکت مصوبه رئيس‌جمهور در اين حوزه را در استان عملياتي کرد.

معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري بيان کرد: چند شرکت‌ دانش‌بنيان در استان در زمينه افزايش بهره‌وري در حوزه انرژي‌ در حال فعاليت هستند، بنابراين دستگاه‌هاي خدماتي مي‌توانند از دستگاه‌هاي توليد شده توسط اين شرکت‌ها براي بهره‌وري در حوزه انرژي استفاده کنند.

وي عنوان کرد: آمادگي لازم براي حمايت از شرکت‌هاي دانش‌بنيان در چهارمحال و بختياري وجود دارد، حمايت از تجاري‌سازي توليدات اين شرکت‌ها مي‌تواند زمينه صادرات اين محصولات را نيز فراهم کند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07