پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

کارگاه آموزشي عکاسي خبري در دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد برگزار شد

کد خبر: 179615 تاریخ انتشار: 1401/08/23 11:32:42
نمایش: 505
اخبار
 مدير روابط عمومي و اطلاع رساني دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد از برگزاري کارگاه آموزشي عکاسي خبري ويژه مسئولين و کارشناسان روابط عمومي اين دانشگاه خبر داد.
به گزارش روابط‌عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، سيد علي درخشان اظهاار کرد: اين کارگاه آموزشي يکروزه در بيست و يکمين روز از آبان ماه 1401 در سالن جلسات سردار شهيد حاج قاسم سليماني مجتمع رحمتيه دانشگاه علوم پزشکي استان تشکيل و ضمن ارائه مباحث آموزشي پيرامون نحوه عکاسي خبري با دوربين و گوشي هاي همراه ، از زحمات و تلاش هاي مسئولين روابط عمومي معاونت ها و مراکز تابعه دانشگاه با حضور مشاور رئيس دانشگاه در امور شاهد و ايثارگران تقدير بعمل آمد.

مدير روابط عمومي و اطلاع رساني دانشگاه علوم پزشکي با اشاره به جايگاه ويژه روابط عمومي ها در هر سازمان و نقش اطلاع رساني و فرهنگ سازي فعالين اين عرصه در نهادينه کردن مولفه هاي ضروري براي پيشرفت و تعالي جامعه افزود: دانشگاه علوم پزشکي به واسطه حجم بالا و گستردگي  خدمات نيازمند برخورداري از بازوهاي توانمند اطلاع رساني است.

وي اظهار داشت: خوشبختانه با تعامل و همکاري خوب مسئولين و کارشناسان روابط عمومي واحد هاي تابعه دانشگاه تا کنون اين مجموعه در امر انعکاس اخبار و اطلاع رساني موفق و توانسته جايگاه خوبي در بين دستگاه هاي اجرايي و خدمات رسان کسب نمايد.

مدير روابط عمومي و اطلاع رساني دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد در ادامه به خدمات شايان فعالين حوزه روابط عمومي دانشگاه در امر آموزش و اطلاع رساني در مدت شيوع اپيدمي کوويد 19 و برنامه هاي مناسبتي از جمله هفته سلامت، هفته دولت اشاره داشت و افزود: سعي مي شود با برپايي گردهمايي ها به صورت فصلي و در فواصل زماني منظم و ارائه برنامه هاي منسجم آموزشي ضمن افزايش مهارت هاي حرفه اي اين عزيزان ، از نظرات و پيشنهادات ارائه شده دراين جلسات در راستاي بهبود عملکرد مديريت روابط عمومي دانشگاه و واحد هاي تابعه بهره مند شويم.

گفتني است، هم اکنون قريب به ۴۰ نيرو ضمن فعاليت در حوزه هاي کاري مختلف دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد در امر اطلاع رساني و مستند سازي فعاليت هاي صورت گرفته و در دست اقدام با مديريت روابط عمومي اين مجموعه، همکاري دارند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07