پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

برگزاري چهارمين رويداد توليد محتواي تخصصي بسيج در چهارمحال و بختياري

کد خبر: 179618 تاریخ انتشار: 1401/08/23 12:10:37
نمایش: 511
اخبار
مسئول فضاي مجازي بسيج چهارمحال و بختياري با اشاره به برگزاري رويداد توليد محتواي تخصصي بسيج در استان، گفت: ايجاد نهضت توليد محتواي ديجيتال تخصصي، شناسايي تيم‌هاي تخصصي توليد محتوا در استان، حمايت، آموزش و توانمندسازي تيم‌ها براي رسيدن به بازار کسب و کار و توليدات برتر کشوري بخشي از اهداف برگزاري اين رويداد محسوب مي‌شوند.

ياسر بياتي ۲۲ آبان ماه در نشست خبري با اصحاب رسانه چهارمحال و بختياري با اشاره به برگزاري چهارمين رويداد توليد محتواي تخصصي بسيج از تاريخ ۲۵ تا ۲۷ آبان ماه در استان، اظهار کرد: اين رويداد با حضور ۲۰ تيم تخصصي توليد محتوا در رشته‌هاي پويانمايي، بازي تلفن همراه و نرم‌افزار تلفن همراه برگزار مي‌شود. همچنين لازم به ذکر است رويداد توليد محتواي تخصصي بسيج در استان همزمان با ساير استان‌هاي کشور و به مدت ۴۸ ساعت مداوم از ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه آغاز شده و تا ۹ صبح روز جمعه ادامه خواهد داشت.
 

مسئول فضاي مجازي بسيج چهارمحال و بختياري افزود: موضوعاتي که تيم‌هاي حاضر در رويداد توليد محتواي تخصصي بسيج امکان فعاليت بر روي آن‌ها را دارند در زمان افتتاحيه اعلام خواهند شد و در مدت ۴۸ ساعت برگزاري اين رويداد داوري تيم‌ها توسط سه شخص انجام مي‌شود، براي هريک از تيم‌هاي حاضر در رويداد نيز دو شخص به عنوان مشاور در نظر گرفته شده است که اين‌ افراد به بهبود عملکرد تيم‌ها کمک مي‌کنند.
 

وي ادامه داد: اختتاميه رويداد توليد محتواي تخصصي بسيج چهارمحال و بختياري در عصر روز جمعه برگزاري مي‌شود که جمع‌بندي داوران اعلام و به تيم‌هاي برتر جوايزي اهدا خواهد شد، جايزه تيم‌هاي اول در هر بخش پنج ميليون تومان، تيم‌هاي دوم سه ميليون تومان و تيم‌هاي سوم نيز دو ميليون تومان در نظر گرفته شده است.
 

بياتي با اشاره به اهداف برگزاري رويداد توليد محتواي تخصصي بسيج، عنوان کرد: ايجاد نهضت توليد محتواي ديجيتال تخصصي، شناسايي تيم‌هاي تخصصي توليد محتوا در چهارمحال و بختياري، حمايت، آموزش و توانمندسازي تيم‌ها براي رسيدن به بازار کسب و کار و توليدات برتر کشوري بخشي از اهداف برگزاري اين رويداد محسوب مي‌شوند.
 

دبير رويداد توليد محتواي تخصصي بسيج چهارمحال و بختياري با بيان اينکه سال گذشته استان در رويداد کشوري موفق به کسب رتبه هشتم شد، اضافه کرد: تيم‌هايي که موفق به کسب رتبه اول در هر يک از حوزه‌هاي ذکر شده در رويداد توليد محتواي تخصصي بسيج استان شوند براي حضور در مرحله کشوري که پايان آذرماه در تهران برگزار خواهد شد معرفي مي‌شوند.
 

وي تصريح کرد: امسال رويداد توليد محتواي تخصصي بسيج با مشارکت و حمايت دانشگاه شهرکرد، پارک علم و فناوري، بنياد ملي نخبگان، اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، شهرداري و شوراي اسلامي شهرکرد و همچنين سازمان فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداري شهرکرد برگزار مي‌شود.
 

بياتي يادآور شد: در اختتاميه رويداد توليد محتواي تخصصي بسيج و گردهمايي فعالان فضاي مجازي چهارمحال و بختياري که در روز جمعه ۲۷ آبان ماه برگزار مي‌شود به فعالان و خبرنگاران برتر در حوزه‌هاي مختلف جوايزي اهدا خواهد شد.
 

مسئول فضاي مجازي بسيج چهارمحال و بختياري درخصوص نحوه ارزيابي و انتخاب تيم‌هاي حاضر در رويداد توليد محتواي تخصصي بسيج، بيان کرد: پس از شناسايي تيم‌ها در شهرستان‌هاي گوناگون استان داوري و سطح‌بندي آن‌ها انجام شد که درنهايت ۲۰ تيم مجوز حضور در اين رويداد را کسب کردند، حدود ۶۰ درصد از شرکت‌کنندگان نيز آقايان و مابقي بانوان هستند همچنين اکثر اين افراد را دانش‌آموزان و دانشجويان تشکيل مي‌دهند که داراي رنج سني ۱۴ تا ۳۰ سال هستند.
 

وي افزود: علاقه‌مندان به شرکت در رويداد توليد محتواي تخصصي بسيج چهارمحال و بختياري تا تاريخ ۲۴ آبان ماه فرصت دارند با مراجعه به سايت http://event.bsjmajazi.ir اقدام به ثبت‌نام کنند همچنين به صورت همزمان نيز رويداد توليد محتواي مردمي برگزار خواهد شد و تمامي اقشار جامعه مي‌توانند با توجه به عنوان‌هاي ذکر شده در پوستر رويداد آثار خود را به اين بخش ارسال کنند، در اين مرحله نيز به برگزيدگان جوايزي اهدا خواهد شد.
 

بياتي ادامه داد: تيم‌هاي حاضر در رويداد توليد محتواي تخصصي بسيج چهارمحال و بختياري بايد داراي سه تا پنج عضو باشند همچنين لازم است تيم‌ها سيستم و امکانات موردنياز خود را به همراه داشته باشند.
 

دبير رويداد توليد محتواي تخصصي بسيج چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه اين رويداد در دانشکده کشاورزي دانشگاه شهرکرد برگزار مي‌شود، خاطرنشان کرد: تمامي مديران ادارات استان و افراد کارآفرين که قصد سرمايه‌گذاري روي تيم‌هاي تخصصي را دارند مي‌توانند براي بازديد در محل برگزاري رويداد حاضر شوند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07