پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

تسهيل و تعميق ارتباط دولت با مردم رويکرد جدي روابط‌عمومي‌هاست

کد خبر: 179637 تاریخ انتشار: 1401/08/24
نمایش: 694
اخبار
مديرکل حوزه استاندار و روابط‌عمومي استانداري چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه توجه به رسانه و تسهيل ارتباطات دولت با رسانه‌ها و مردم، مطالبه استاندار از مجمع روابط عمومي‌هاي استان است، گفت: شوراي مرکزي روابط عمومي‌ها در اين خصوص گام‌هاي جدي و بلندي برداشته که اميدواريم با استمرار اين برنامه‌ها بتوانيم در آينده‌اي نزديک شاهد تحول در حوزه اطلاع‌رساني باشيم.
مهران مرادي ۲۴ آبان‌ماه در اولين سمينار رويکردها و استانداردهاي جهاني روابط‌عمومي نوين در چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه اهميت جايگاه والاي روابط عمومي‌ها بر کسي پوشيده نيست، اظهار کرد: لذا دولت سيزدهم با رويکرد حمايت از سيستم اطلاع‌رساني، در تلاش است فاصله بين مردم و دولت را به حداقل برساند.

مديرکل حوزه استاندار و روابط‌عمومي استانداري چهارمحال و بختياري  با بيان اينکه مردم ما امروز ناخواسته در جنگ رسانه‌اي قرار گرفتند که پيچيدگي‌هاي خاص خود را دارد، عنوان کرد: دشمن با تمام ظرفيت خود وارد ميدان شده و نظريه‌پردازان در حوزه‌هاي علوم اجتماعي، روانشناسي و جامعه شناسي را به خدمت رسانه درآورده تا پيام‌هاي غيرواقعي و هدف‌دار خود را در اذهان مردم ايران بنشانند.

وي خاطرنشان کرد:  امروز براي دفاع از افکار عمومي مردم عزيزمان در برابر آسيب‌هاي جريان رسانه‌اي دشمن به مديران توانمند و آموزش ديده در عرصه رسانه بيش از هر زمان نياز داريم تا بتوانند در جنگ رسانه‌اي و ترکيبي تحميل شده از سوي دشمن، به رسالت تبييني خود عمل کنند.

مرادي افزود: در همين راستا امروز يک دوره آموزشي با حضور يکي از برجسته‌ترين اساتيد رسانه و روابط‌عمومي در شهرکرد برگزار کرديم که با استقبال خوب مديران و کارشناسان روابط عمومي دستگاه‌هاي اجرايي استان رو به‌رو شد.

مديرکل حوزه استاندار و روابط‌عمومي استانداري چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه توجه به رسانه و تسهيل ارتباطات دولت با رسانه‌ها و مردم، مطالبه استاندار از مجمع روابط عمومي‌هاي استان است، تصريح کرد: شوراي مرکزي روابط عمومي‌ها در اين خصوص گام‌هاي جدي و بلندي برداشته که اميدواريم با استمرار اين برنامه‌ها بتوانيم در آينده‌اي نزديک شاهد تحول در حوزه اطلاع‌رساني باشيم.

وي در پايان گفت: برگزاري دو مجمع عمومي روابط عمومي‌هاي استان در 6 ماهه اخير، برگزاري يک جلسه تبييني با موضوع فتنه اخير و اين دوره آموزشي که امروز برگزار شد، نشان از عزم جدي دولت براي تقويت سيستم اطلاع‌رساني است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07