پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

تمرکز اقدامات فرهنگي در مساجد و محلات مي‌تواند بسيار تأثيرگذار باشد

کد خبر: 179647 تاریخ انتشار: 1401/08/26 06:50:28
نمایش: 526
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: فعاليت شوراي محلات و مساجد استان در شوراي فرهنگ عمومي مورد نظارت و پيگيري باشد و ارزيابي شود که در اين خصوص چقدر پيشرفت داشته‌اند. تمرکز کارهاي فرهنگي در مساجد و محلات مي‌تواند بسيار کاربردي و تأثيرگذار باشد.

غلامعلي حيدري شامگاه ۲۵ آبان در جلسه شوراي فرهنگ عمومي چهارمحال و بختياري  با اشاره به توصيه‌هاي مدنظر مقام معظم رهبري در حکم اعضاي جديد شوراي عالي انقلاب فرهنگي، اظهار کرد: پيشنهاد مي‌شود که اين توصيه‌ها در دستور کار شوراي فرهنگ عمومي قرار گيرد. 
 

استاندار چهارمحال و بختياري  با بيان اينکه مأموريت شوراي فرهنگ عمومي ناظر بر ساماندهي وضعيت فرهنگي و دانش است، ادامه داد: اين شورا سياستگذاري در هدايت دستگاه‌هاي متصدي به‌سمت ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامي را بر عهده دارد و نيز بايد بتواند نيازهاي فکري جامعه را برآورده کند. 
 

وي با اشاره به تشکيل شوراي محلات و مساجد در استان، بيان کرد: پيشنهاد مي‌شود که فعاليت شوراي محلات و مساجد استان در شوراي فرهنگ عمومي مورد نظارت و پيگيري باشد و ارزيابي شود که در اين خصوص چقدر پيشرفت داشته‌اند. تمرکز کارهاي فرهنگي در مساجد و محلات مي‌تواند بسيار کاربردي و تأثيرگذار باشد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07