پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

ارزيابي عملکرد و آسيب‌شناسي تمامي برنامه‌ها پس از اجرا در دستور کار قرار بگيرد

کد خبر: 179655 تاریخ انتشار: 1401/08/28 11:38:55
نمایش: 1239
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه بايد ارزيابي عملکرد و آسيب‌شناسي تمامي برنامه‌ها پس از اجرا در دستور کار قرار بگيرد، خاطرنشان کرد: اين آسيب‌شناسي مي‌تواند چراغي راهي باشد تا عملکرد بهتري  در گرداميداشت مناسبت‌ها و يوم‌الله‌ها داشته باشيم.
محسن حسين‌ميرزايي 28 آبان‌ماه در جلسه ارزيابي عملکرد ستاد يوم‌االله 13 آبان در استانداري چهارمحال و بختياري با اشاره به عملکرد مطلوب اين ستاد، اظهار کرد: استکبارستيزي جزو مولفه‌هاي اصلي و اساسي اسلام از صدر تا تاکنون است و اين مسئله از گفتمان‌هاي انقلاب اسلامي نيز محسوب مي‌شود، هرکجا به استکبارستيزي توجه جدي صورت گرفت، جامعه به سمت پويايي رفت و هرجا غفلت شد، سيلي خورديم.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي چهارمحال و بختياري افزود: استکبارستيزي هيچ‌گاه در نظام جمهوري اسلامي کمرنگ نخواهد شد، امسال نيز در يوم‌الله 13 آبان احساس کردند که بايد به ميدان بيايند، راهپيمايي امسال متفاوت‌تر بود و همه اقشار مختلف مردم در کنار دانش‌آموزان حضور پيدا کردند، حضور پرشور و شعور بود.

وي با بيان اينکه بصيرت و آگاهي مردم علت حضور آن‌ها در راهپيمايي يوم‌الله 13 آبان بود، گفت: مردم به آرمان‌هاي انقلاب اسلامي، شهدا و امامان علاقه‌مند هستند و اين مسئله را با حضور خود به اثبات رسانند، تلاش‌هاي همه دستگاه‌هاي اجرايي براي برگزاري اين روز قابل تقدير است.

حسين‌ميرزايي با تاکيد بر اينکه بايد ارزيابي عملکرد و آسيب‌شناسي تمامي برنامه‌ها پس از اجرا در دستور کار قرار بگيرد، خاطرنشان کرد: اين آسيب‌شناسي مي‌تواند چراغي راهي باشد تا عملکرد بهتري  در گرداميداشت مناسبت‌ها و يوم‌الله‌ها داشته باشيم.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي چهارمحال و بختياري در ادامه با اشاره به فرارسيدن سالروز تشکيل بسيج مستضعفان در 5 آذر، عنوان کرد: بسيج شجره طيبه‌اي است که روز به روز تنومند تر مي‌شود، امام خميني(ره) فرمودند تا بسيج است، نظام جمهوري اسلامي مورد تهديد واقع نمي‌شود.

وي تصريح کرد: همگان بايد قدردان بسيج و بسيجيان باشيم، مجاهدت‌هاي بسيجيان در تمامي زمينه‌ها اثر بخش است، بسيج در عرصه‌هاي مختلف توانمندي عظيمي دارد که مايه سربلندي اسلام، کشور و انقلاب اسلامي است و بايد برنامه‌هاي هفته بسيج با قوت برگزار شود، همه دستگاه‌هاي اجرايي در تمامي برنامه‌هاي بسيج حضور فعالي داشته باشند و برنامه‌هاي تاثيرگذار اجرا کنند.

حسين‌ميرزايي با تاکيد بر اينکه همه امروز مديون شهدا، ايثارگران و بسيجيان هستيم، بيان کرد: تجليل از بسيجيان ادارات در دستور کار باشد، همچنين بايد تقويت پايگاه‌هاي بسيج در ادارات در تمامي زمينه‌ها تقويت شود.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه فتنه 88 با حضور مردم در 9 دي خنثي شد، يادآور شد: اين روز يکي از يوم‌الله‌هاي تاثيرگذار در تاريخ انقلاب اسلامي است، مردم استان در 8 دي به ميدان آمدند و پيشگام بودند و اين نشان از بصيرت اين مردم است و بايد به سمت برنامه‌هاي تاثيرگذار بصيرتي به‌ويژه براي نسل جوان برويم.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07