پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

بي واسطه با استاندار

کد خبر: 179663 تاریخ انتشار: 1401/08/29
نمایش: 518
اخبار
مديرکل حوزه استاندار و روابط‌عمومي گفت: استاندار چهارمحال و بختياري ۳۰ آبان‌ماه از ساعت ۹:۳۰ الي ۱۱ صبح از طريق سامانه سامد با شماره ۱۱۱ به سوالات و مطالبات مردم بدون واسطه پاسخ خواهد داد.
به گزارش روابط‌عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، مهران مرادي ۲۹ آبان‌ماه با اشاره به اينکه غلامعلي حيدري- استاندار فردا در سامانه سامد( سامانه الکترونيکي ارتباط مردم و دولت) پاسخگوي سوالات و مطالبات مردم است، اظهار کرد: استاندار ۳۰ آبان‌ماه از ساعت ۹:۳۰ الي ۱۰:۳۰ صبح از طريق سامانه سامد با شماره ۱۱۱ به سوالات و مطالبات مردم بدون واسطه پاسخ خواهد داد.

مديرکل حوزه استاندار و روابط‌عمومي افزود: ارتباط بدون واسطه مسئولان با مردم يکي از سياست‌هاي اصلي دولت مردمي آيت‌الله رئيسي به‌شمار مي‌رود و تاکنون بارها استاندار چهارمحال و بختياري بدون واسطه پاي صحبت‌هاي مردم استان نشسته است.

وي با بيان اينکه استاندار چهارمحال و بختياري در ۳۱ مردادماه سال‌جاري در سامانه سامد براي پاسخگويي به سوالات و مطالبات مردم حضور پيدا کردند، عنوان کرد: در مدت زمان حضور وي در سامانه سامد ۲۷۳ تماس دريافت شد که استاندار موفق شدند به ۲۹ تماس پاسخ دهند و همچنين با ۱۵ نفر به‌صورت حضوري ديدار کردند و مطالباتشان را شنيدند.

مرادي خاطرنشان کرد: يکي از شروط استاندار چهارمحال و بختياري براي حضور مجدد در سامانه سامد، رسيدگي کامل به مطالبات مطرح شده در حضور قبلي وي در اين سامانه براي پاسخگويي به سوالات و مطالبات مردم بود که اين امر محقق شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07