پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

سامانه سامد ميزبان استاندار چهارمحال و بختياري شد

کد خبر: 179669 تاریخ انتشار: 1401/08/30 12:35:45
نمایش: 863
اخبار
مديرکل دفتر بازرسي عملکرد و امور حقوقي استانداري چهارمحال و بختياري گفت: در مدت حضور استاندار در سامانه سامد 270 تماس توسط اين سامانه دريافت شد که در نهايت استاندار به 30 تماس پاسخ دادند.
شهاب قائدي 30 آبان‌ماه در حاشيه حضور استاندار چهارمحال و بختياري در سامانه سامد، اظهار کرد: سامانه دولت و مردم امروز ميزبان غلامعلي حيدري- استاندار بود و مردم بدون واسطه مسائل و مشکلات خود را با وي مطرح کردند، ارتباط بدون واسطه مردم با مسئولان مورد تاکيد مقام معظم رهبري است.

مديرکل دفتر بازرسي عملکرد و امور حقوقي استانداري چهارمحال و بختياري افزود: در مدت حضور استاندار در سامانه سامد 270 تماس توسط اين سامانه دريافت شد که در نهايت استاندار به 30 تماس پاسخ دادند.

وي با بيان اينکه استاندار چهارمحال و بختياري پس از پاسخ به درخواست‌هاي تماس گيرندگان با سامانه سامد در حوزه اشتغال، مسائل مربوط به مشکلات شهرها و روستاها، دستورات لازم را صادر کرد، بيان کرد: تمامي درخواست‌ها بررسي و نتيجه اعلام مي‌شود.
قائدي با بيان اينکه زمان حضور مديران در سامانه سامد دو ساعت است، گفت: استاندار به مدت 1.5 ساعت در اين سامانه پاسخگوي شهروندان بودند.

مديرکل دفتر بازرسي عملکرد و امور حقوقي استانداري چهارمحال و بختياري در پايان تاکيد کرد: راستي‌آزمايي جهت رسيدگي به درخواست‌هاي مردم از مديران در سامانه سامد انجام مي‌شود.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07