پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

پيام تبريک استاندار به‌مناسبت آغاز هفته بسيج

کد خبر: 179675 تاریخ انتشار: 1401/09/01 08:46:36
نمایش: 482
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با صدور پيامي چهل و سومين سالگرد تشکيل بسيج مستضعفين را گرامي‌داشت
متن پيام غلامعلي حيدري بدين شرح است 

فرمان تشکيل سازمان بسيج مستضعفين در پنجم آذرماه سال ۵۸ توسط امام راحل نشان از آينده‌نگري معمار کبير انقلاب اسلامي دارد و در طول ۴۳ سال اخير برکات و تاثيرات اين نهاد انقلابي و مردمي به خوبي در کشور ملموس است.

بسيجيان پس از نقش‌آفريني در دوران دفاع مقدس، در طول چند دهه گذشته نقش موثري در خنثي کردن فتنه‌ها، رويايي با بحران‌هاي استکبار، گره‌گشايي از مشکلات، حضور با قدرت در حوادث و بحران‌ها براي امدادرساني به مردم آسيب‌ديده و دفاع از مرزهاي کشور داشتند، امروز و در اغتشاشات اخير کشور نيز شاهد ايستادگي اين قشر در برابر فتنه‌گران براي حفظ ارزش‌ها و آرمان‌هاي انقلاب اسلامي بوديم و بسيج همواره در شرايط حساس غبار فتنه‌ها را پاک مي‌کند.

بسيج فارغ از ساختارهاي متعارف کنوني در کشور در حال فعاليت در حوزه‌هاي مختلف فرهنگي، اجتماعي، اقتصادي، سازندگي و .... است و اين نهاد مردمي امروز الگوي تاثيرگذاري براي کشورهاي اسلامي عدالتخواه و استکبارستيز است، امروز جبهه مقاومت در دنيا به بسيج اقتدا مي‌کند.

اينجانب هفته بسيج را به همه بسيجيان عزيز به ويژه مردم شريف و هميشه در صحنه چهارمحال و بختياري که بسيجي‌وار در دوران دفاع مقدس و در راه مبارزه با فتنه اخير به بهترين نحو نقش خود را ايفا کردند و همچنين خانواده معظم شهدا و ايثارگران تبريک مي‌گويم؛ از خداوند متعال سرافرازي و سربلندي ايران اسلامي را در سايه سار عنايات حضرت امام زمان(عج الله تعالي فرجه الشريف) و در راستاي منويات مقام معظم رهبري(مد ظله العالي) مسئلت دارم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07