پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

افتتاح پنجمين نمايشگاه جامع صنعت کشاورزي با حضور استاندار چهارمحال و بختياري

کد خبر: 179686 تاریخ انتشار: 1401/09/02 08:05:59
نمایش: 601
اخبار
پنجمين نمايشگاه جامع صنعت کشاورزي در چهارمحال و بختياري با حضور استاندار و نماينده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شوراي اسلامي افتتاح شد.
به گزارش روابط‌عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، در اين نمايشگاه غرفه‌هايي از استان‌هاي تهران، اصفهان، مرکزي، فارس، خراسان رضوي و چهارمحال و بختياري وجود دارد و علاقه‌مندان مي‌توانند از تاريخ يکم تا چهارم آذرماه از ساعت ۱۴ تا ۲۰ براي بازديد از نمايشگاه جامع صنعت کشاورزي به محل دائمي نمايشگاه‌هاي شهرکرد مراجعه کنند.

در ادامه اين برنامه غلامعلي حيدري، استاندار چهارمحال و بختياري اظهار کرد: سالانه هزاران نوع از محصولات زراعي، درختي، شيلات و آبزيان از اين استان روانه بازار مي‌شود، استفاده از موضوع دانش‌بنيان در توليد محصول از اهميت ويژه‌اي برخوردار است چراکه در اين صورت مي‌توان ميزان بهره‌وري را افزايش داد و اشتغالزايي نيز صورت خواهد گرفت.
 

وي با توجه به اينکه در چهارمحال و بختياري کشت گياهان دارويي مورد توجه قرار گرفته است، افزود: در سفر رياست جمهوري به استان اعتبار خوبي جهت توسعه بخش کشاورزي اختصاص پيدا کرد.
 

حيدري ادامه داد: امروز شاهد افتتاح پنجمين نمايشگاه جامع صنعت کشاورزي در چهارمحال و بختياري هستيم که مي‌تواند بيانگر اهميت توجه به علم و فناوري در توسعه کشاورزي باشد درحال حاضر نيز با پيگيري مسئولان استاني گام‌هاي موثري در راستاي مصوبات اعتبارات سفر رياست جمهوري به استان برداشته شده است و قطعا شاهد تحولات خوبي در استان خواهيم بود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07