پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

اراده قوي براي حل مشکلات در چهارمحال و بختياري وجود دارد

کد خبر: 179691 تاریخ انتشار: 1401/09/02 12:30:50
نمایش: 525
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: اراده قوي براي حل مشکلات و محروميت‌زدايي توسط دولت سيزدهم در چهارمحال و بختياري وجود دارد، مناطق محروم تشنه خدمت هستند، اگر مي‌خواهيم اقدامات جهادي ماندگار باشد، بايد اقدامات پيوست فرهنگي داشته باشند.
غلامعلي حيدري دوم آذرماه در رزمايش جهادگران فاطمي در چهارمحال و بختياري با گراميداشت هفته بسيج، اظهار کرد:  بسيج در ۵ آذر ۵۸ با نگاه بلند امام خميني )ره( تشکيل شد؛ بحران‌ها و فتنه‌هاي طراحي شده توسط دشمنان در بيش از چهار دهه گذشته به وسيله بسيجيان خنثي شد.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: امروز آزادگان از تفکرات و روحيه جهادي بسيجيان استفاده کردند و موفق شدند، امام خميني(ره) سازمان بسيج را براي کشور به ارمغان آورد.


وي با بيان اينکه حضور بسيجيان در دوران دفاع مقدس فتنه دشمن را خنثي کرد، گفت: دشمنان در ابتداي انقلاب اسلامي تجزيه کشور را با انجام ترور و اقدامات تروريستي را در دستور کار قرار دادند که با حضور بسيج اين فتنه نيز خنثي شد.


حيدري با تاکيد بر اينکه شاهد هنرنمايي بسيج سازندگي در عرصه محروميت‌زدايي، تزريق واکسن، آبرساني، امدادرساني در سيل، اجراي طرح شهيد سليماني در ايام کرونا و.... بوديم، بسيجيان همواره منشاء خدمات بزرگ هستند و اين خدمات در ذهن مردم ماندگار شده است.


استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه بسيجيان با گمنامي در برابر اغتشاش‌گران ايستادند، گفت: در اين راه نيز شهداي بسياري را تقديم کردند.


وي افزود: هر کار ناشدني در سايه بسيج سازندگي امکانپذير شده است، مقام معظم رهبري فرمودند جز با کار جهادي نمي‌توان کشور را به سامان رساند، هر جا جهادي عمل کرديم، کار پيش رفت و هر جا غفلت کرديم کار عقب ماند، سود جهاد خدمت‌رساني علاوه بر مردم به خدمت‌رسان مي‌رسد.


حيدري با بيان اينکه خدمات جهاد سازندگي در ابتداي انقلاب اسلامي در ذهن‌ها ماندگار شده است، عنوان کرد: بسيج سازندگي نيز همان راه را ادامه مي‌دهد، کار جهادي يعني کار ميانبر براي حل مشکلات.


استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه دولت اعتبار خوبي براي آبرساني در مناطق محروم اختصاص داده است، بيان کرد: براي اين منظور بالغ بر ۱۰۰۰ميليارد تومان اعتبار تخصيص پيدا کرده است، همچنين بالغ بر ۵۰۰ ميليارد تومان براي بهسازي و آسفالت جاده‌هاي روستايي استان اختصاص پيدا کرد که بسيج سازندگي و قرارگاه امام حسن مجتبي نيز براي محروميت‌زدايي در استان ورود پيدا کرده است.


وي خاطرنشان کرد: اراده قوي براي حل مشکلات و محروميت‌زدايي توسط دولت سيزدهم در چهارمحال و بختياري وجود دارد، مناطق محروم تشنه خدمت هستند، اگر مي‌خواهيم اقدامات جهادي ماندگار باشد، بايد اقدامات پيوست فرهنگي داشته باشند.


حيدري تصريح کرد: دشمن به‌دنبال ايجاد نااميدي است، بايد با اقدامات جهادي در بين مردم اميدآفريني کنيم، ۴۰۰۰ تن قير رايگان به چهارمحال و بختياري اختصاص پيدا کرده است و بايد از اين فرصت‌ها به خوبي استفاده کنيم.


استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه بايد شيريني مديريت جهادي را به مردم بچشانيم، گفت: دايره گروه‌هاي جهادي را باز کنيم، بايد اجازه بدهيم جوانان و نوجوانان مزه خدمت را بچشند و متحول شوند، بايد بستر براي اين مسئله فراهم شود، آمادگي براي حمايت از گروه‌هاي جهادي در استان وجود دارد.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07