پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

آرد و سوخت روستاهاي صعب‌العبور "اردل" براي ماه‌هاي آينده تامين شد

کد خبر: 179714 تاریخ انتشار: 1401/09/06 08:04:12
نمایش: 430
اخبار
فرماندار شهرستان اردل گفت: با توجه به اينکه جاده ارتباطي ۸ روستاي صعب‌العبور اردل با بارندگي‌هاي پيش‌رو، مسدود مي‌شود، آرد و سوخت اين روستاها براي ماه‌هاي آينده تامين شد تا به مشکل برنخورند.

يعقوب شکوهي در گفت‌وگو با خبرنگار تسنيم در شهرکرد اظهار داشت: 8 روستا در شهرستان اردل وجود دارد که هنگام بارندگي مسير دسترسي به آن‌ها قطع مي‌شود، روستاي بادره، شترخوس، سرقلعه، دهدلي، دماب، سرتنگ ليمه و زرد ليمه از جمله اين روستاها هستند.
 

وي مطرح کرد: مسير دسترسي اين روستاها بسيار صعب‌العبور و سخت است که تنها ماشين کمک‌دار به سختي از اين مسير عبور مي‌کند، شايان ذکر است اگر بعد از هر بارندگي اين جاده‌ها اصلاح نشوند، به طور کلي جاده مسدود مي‌شود.
 

فرماندار شهرستان اردل با اشاره به احتمال بارندگي‌ها، گفت: در فصل سرما هستيم و هر زمان ممکن است بارندگي شديدي صورت گيرد و مانند زمستان‌هاي ديگر دسترسي به اين 8 روستا مقدور نباشد، لذا نياز است برخي مايحتاج ضروري اين روستاها تامين شود.


شکوهي در پايان خاطرنشان کرد: با توجه به صعب‌العبور بودن مسير و پيش بيني مسدود شدن مسير دسترسي اين روستاها در بخش ديناران، آرد و سوخت آن‌ها تامين شده  و اگر مورد اورژانسي پيش آيد از طريق هلي‌کوپتر و يا در صورت امکان آمبولانس اعزام مي‌شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07