پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

31 زمين چمن ورزشي در مدارس استان احداث شده است

کد خبر: 179724 تاریخ انتشار: 1401/09/06 15:22:52
نمایش: 367
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: بيش از31 زمين چمن ورزشي در مدارس استان احداث شده است و تا پايان سال تعداد قابل توجهي پروژه ورزشي در استان افتتاح خواهد شد.
غلامعلي حيدري 6 آذرماه در ديدار با جمعي از ورزشکاران و جانبازان معلول در چهارمحال و بختياري با اشاره پيروزي تيم‌ ملي ايران در جام جهاني، اظهار کرد: تيم ملي با اين پيروزي دل مردم را شاد کرد و اميدواريم با وحدت و همدلي شاهد پيروزي‌هاي بيش‌تر باشيم.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: اهميت ورزش بر سلامت جسم و روح افراد پوشيده نيست، اين مسئله در قشر معلول و جانباز از اهميت بيش‌تري برخوردار است، اين قشر استعدادهاي فراواني در حوزه ورزش قهرماني دارند و اين مسئله مسئوليت متوليان را در حمايت از ورزشکاران سنگين‌تر مي‌کند.

وي در ادامه با بيان اينکه ورزشکاران معلول و جانباز براي انجام تمرينات ورزشي نيازمند امکانات و زيرساخت‌هاي خاص هستند، گفت: ورزشکاران در اين حوزه افتخارات بسياري را کسب کرده‌اند و بايد زيرساخت‌ها در اين حوزه تقويت شود.

حيدري با تاکيد بر اينکه حضور ورزشکاران معلول و جانباز در مسابقات قهرماني باعث ايجاد انگيزه در ساير جوانان مي‌شود، عنوان کرد: گام‌هايي در حوزه حمايت از ورزشکاران معلول برداشته شده است، اما بايد بيش‌تر مورد توجه قرار بگيرد، در سفر رياست جمهوري نيز اعتبارات خوبي براي تقويت زيرساخت‌هاي ورزشي در نظر گرفته شده است.

استاندار چهارمحال و بختياري بيان کرد: بيش از31 زمين چمن ورزشي در مدارس استان احداث شده است و تا پايان سال تعداد قابل توجهي پروژه ورزشي در استان افتتاح خواهد شد.

وي در پايان خاطرنشان کرد: اشتغال معلولان را نيز مي‌توانست با پرداخت تسهيلات اشتغال خانگي و ... مرتفع کرد.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07