پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

مقدمات بيمه ۴۰ هزار خانه روستايي در استان در برابر حوادث فراهم مي‌شود

کد خبر: 179725 تاریخ انتشار: 1401/09/06 15:50:05
نمایش: 454
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: طبق تفاهم‌نامه منعقد شده با بنياد برکت 40 هزار خانه روستايي در چهارمحال و بختياري در برابر حوادث طبيعي مانند سيل، زلزله، رانش زمين و ... بيمه خواهد شد، مقدمات اين کار در حال انجام است.
غلامعلي حيدري 6 آذرماه در ديدار با محمد مهجوري- معاون عمراني بنياد برکت با اشاره به اينکه محروميت‌زدايي از سياست‌هاي دولت سيزدهم است، اظهار کرد: اقشار آسيب‌پذير در مناطق محروم ساکن هستند و بايد اقداماتي صورت بگيرد تا مردم اين مناطق از رفاه برخوردار شوند.

استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه فلسفه تشکيل ستاد اجرايي فرمان امام، بنياد برکت و ساير نهادهاي مرتبط در اين حوزه کاهش محروميت در کشور است، عنوان کرد: بيمه روستائيان و عشاير در برابر حوادث بسيار حائز اهميت است.

وي در ادامه با اشاره به اينکه برچيده شدن مدارس کانکسي از مصوبات سفر رياست جمهوري به چهارمحال و بختياري بود، گفت: بايد اين مسئله با همکاري بنياد برکت در يک زمانبندي مشخص انجام شود.

حيدري تاکيد کرد: طبق تفاهم‌نامه منعقد شده با بنياد برکت 40 هزار خانه روستايي در چهارمحال و بختياري در برابر حوادث طبيعي مانند سيل، زلزله، رانش زمين و ... بيمه مي‌شود، روستائيان با پرداخت هزينه اندک مي‌توانند منزل خود را برابر حوادث بيمه کنند.

استاندار چهارمحال و بختياري بيان کرد: آمادگي لازم براي انعقاد تفاهم‌نامه با بنياد برکت براي محروميت‌زدايي در حوزه‌هاي مختلف در استان وجود دارد، مردم در اين مناطق نيازمند خدمات بزرگ هستند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07