پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

بازديد سرزده استاندار از معاونت‌هاي مختلف استانداري

کد خبر: 179737 تاریخ انتشار: 1401/09/07
نمایش: 558
اخبار
مديرکل حوزه استاندار و روابط‌عمومي استانداري چهارمحال و بختياري گفت: در راستاي نظارت بر روند پاسخگويي به مراجعات مردمي به معاونت‌ها و بخش‌هاي مختلف استانداري، غلامعلي حيدري- استاندار به‌صورت سرزده در معاونت‌هاي مختلف استانداري حضور پيدا کرد.
مهران مرادي ۷ آذرماه با اشاره به اينکه دوشنبه‌هاي هر هفته معاونت‌هاي مختلف استانداري چهارمحال و بختياري پذيراي مراجعات مردمي هستند، اظهار کرد: پاسخگو بودن به سوالات و درخواست‌هاي مردمي يکي از تاکيدات استاندار است، پاسخگو بودن به سوالات و درخواست‌هاي مردمي يکي از ملاک‌هاي ارزيابي مديران نيز محسوب مي‌شود.

مديرکل حوزه استاندار و روابط‌عمومي استانداري چهارمحال و بختياري افزود: در راستاي نظارت بر روند پاسخگويي به مراجعات مردمي به معاونت‌ها و بخش‌هاي مختلف استانداري، غلامعلي حيدري- استاندار به‌صورت سرزده در معاونت‌هاي مختلف استانداري حضور پيدا کرد.

وي بيان کرد: استاندار در بازديد از بخش‌هاي مختلف استانداري چهارمحال و بختياري به درخواست‌هاي مردمي و مراجعات نيز پاسخ دادند و همچنين دستورات لازم را براي حل مشکل مراجعه‌کنندگان صادر کردند.

مرادي گفت: در مجموع امروز استاندار چهارمحال و بختياري با بالغ بر ۲۰ نفر از مراجعه‌کنندگان به معاونت‌هاي مختلف استانداري به‌صورت چهره به چهره ديدار کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07