پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

رفع تنش آبي روستاهاي چهارمحال و بختياري تا دو سال آينده

کد خبر: 179755 تاریخ انتشار: 1401/09/09 12:04:05
نمایش: 460
اخبار
سرپرست معاونت عمراني استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه نهضت آبرساني به روستاهاي استان با قوت در حال انجام است، گفت: پيش‌بيني مي‌شود ظرف دو سال آينده تمامي روستاهايي که داراي تنش آبي هستند، مشکل آن‌ها حل شود.

علي حيدري در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختياري با اشاره به اعتبارات اختصاص يافته به دهياري‌هاي چهارمحال و بختياري، اظهار کرد: اعتباري که به حساب دهياري‌هاي استان در چهارماهه ابتدايي سال‌جاري واريز شده، معادل اعتبار اختصاص يافته به دهياري‌ها در يکسال گذشته است.
 

سرپرست معاونت عمراني استاندار چهارمحال  و بختياري با بيان اينکه اعتبارات خوبي براي دهياري‌هاي استان جذب شده است، گفت: پيش‌بيني مي‌شود ميزان اعتباري که به دهياري‌هاي استان تا پايان سال اختصاص پيدا مي‌کند، حداقل سه برابر سال گذشته باشد.
 

وي با تاکيد بر اينکه نهضت آبرساني به روستاهاي چهارمحال و بختياري با قوت در حال انجام است، بيان کرد: پيش‌بيني مي‌شود ظرف دو سال آينده تمامي روستاهايي که داراي تنش آبي هستند، مشکل آن‌ها حل شود.
 

حيدري با اشاره به مقاوم‌سازي و درجاسازي  روستاهاي در معرض خطر در چهارمحال و بختياري، توضيح داد: تمام کمسيون‌ها و کارگروه‌ها با سرعت در حال پيگيري مصوبات هستند تا اين روستاها سريعا تعيين تکليف شوند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07