پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

فاز يک طرح الحاقي بيمارستان هاجر شهرکرد در دهه فجر افتتاح مي‌شود

کد خبر: 179773 تاریخ انتشار: 1401/09/10 16:34:54
نمایش: 564
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: اتمام پروژه‌هاي نيمه‌تمام در حوزه بهداشت و درمان کمک بزرگي به ارتقاي خدمات در اين حوزه مي‌کند، فاز يک طرح الحاقي بيمارستان هاجر شهرکرد در دهه فجر سال‌جاري افتتاح خواهد شد.

غلامعلي حيدري ۱۰ آذرماه در حاشيه تجليل از پرستاران بيمارستان هاجر و بازديد از طرح الحاقي اين بيمارستان با تبريک روز پرستار، اظهار کرد: پرستاران در ايام شيوع کرونا منشاء خدمات بزرگ به مردم استان بودند که اين زحمات مجاهدانه جاي تقدير دارد.
 

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به طرح الحاقي نيمه‌تمام توسعه بيمارستان هاجر شهرکرد، گفت: با بهره‌برداري از  اين طرح ۲۳۰ تخت بيمارستاني به ظرفيت تخت‌هاي بيمارستاني استان اضافه مي‌شود.
 

وي با تاکيد بر اينکه سلامت مردم جزو اولويت‌هاي سيستم بهداشت و درمان و دولت سيزدهم است، عنوان کرد: بنابراين در سفر رياست جمهوري به چهارمحال و بختياري اعتباري بالغ بر ۱۴۰۰ ميليارد تومان به ۲۲ طرح‌ نيمه‌تمام در حوزه بهداشت و درمان اختصاص يافته است.
 

حيدري افزود: اتمام پروژه‌هاي نيمه‌تمام در حوزه بهداشت و درمان کمک بزرگي به ارتقاي خدمات در اين حوزه مي‌کند، فاز يک طرح الحاقي بيمارستان هاجر شهرکرد در دهه فجر سال‌جاري افتتاح خواهد شد، همچنين چند مرکز درماني ديگر در استان تا چند ماه آينده به بهره‌برداري مي‌رسد.
 

استاندار چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: با تزريق اعتباري که به پروژه‌هاي راکد و نيمه‌تمام در استان صورت گرفته است، بسياري از پروژه‌هاي حوزه بهداشت و درمان در استان فعال شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06