پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

چهارمحال و بختياري به يک کارگاه فعال تبديل شده است

کد خبر: 179895 تاریخ انتشار: 1401/09/22 13:08:47
نمایش: 612
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه استان به يک کارگاه فعال تبديل شده است، گفت: بسياري از پروژه‌هاي زيرساختي در استان در حوزه راه، راه‌آهن و ... فعال شده است، قرارگاه خاتم‌الانبيا براي اجراي پروژه اصفهان، بروجن، لردگان به خوزستان ورود پيدا کرده است، اين پروژه بنادر جنوب را به فلات مرکزي اتصال مي‌دهد.
غلامعلي حيدري 22 آذرماه در نشست تبييني مديران دستگاه‌هاي اجرايي چهارمحال و بختياري با حضور مشاور عالي فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اينکه عمار و ياسر پرچم‌دار جهادتبيين در آن دوران خاص بودند، اظهار کرد: امروز جنگ احزاب در حال تکرار است، دشمن عزم خود را جزم کرده که تا با استفاده از انواع رسانه‌ها و فضاي مجازي در کشور نااميدي ايجاد کند.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: 300 ميليون اکانت جعلي در شبکه‌هاي اجتماعي از جمله اينستاگرام بر عليه جمهوري اسلامي فضاسازي مي‌کنند و درصدد هستند با تخريب چهره انقلاب اسلامي به نظام آسيب وارد کننند، اين افراد با انتشار اخبار جعلي در اين راه گام بر مي‌دارند.

وي با بيان اينکه در طول چهاردهه گذشته جمهوري اسلامي خدمات قابل توجهي داشته است، گفت: اما دشمن درصدد است تا مردم شيريني اين خدمات را نچشند، بنابراين جهادتبيين در اين حوزه ضرورت دارد، دولت سيزدهم در يکسال گذشته توفيقات بسياري داشته است، مشکلات کشور را به بيرون گرده نزدن، مردمي بودن، حضور ميداني در مسئولان  در حوادث و کار جهادي از جمله اقدامات دولت به‌شمار مي‌رود.

حيدري با تاکيد بر اينکه مشکلات واقعي جهارمحال و بختياري احصا شد، عنوان کرد: براي حل مشکلات اصلي استان در سفر رياست جمهوري اعتباري در نظر گرفته شد که با اين اعتبارات بسياري از پروژه‌هاي نيمه‌تمام فعال شده‌اند.

استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه استان به يک کارگاه فعال تبديل شده است، يادآور شد: بسياري از پروژه‌هاي زيرساختي در استان در حوزه راه، راه‌آهن و ... فعال شده است، قرارگاه خاتم‌الانبيا براي اجراي پروژه اصفهان، بروجن، لردگان به خوزستان ورود پيدا کرده است، اين پروژه بنادر جنوب را به فلات مرکزي اتصال مي‌دهد.

وي افزود: جاده شهرکرد- شلمزار به کارون 4 که به قتلگاه معروف بود، براي اين پروژه اعتبار ويژه در نظر گرفته شده و فعال است.

حيدري تصريح کرد: چهارمحال و بختياري سرچشمه سه رود بزرگ است، اما بسياري از روستاهاي آن با تانکر در حال آبرساني هستند، درصدد هستيم تا با اجراي پروژه‌هاي آبرساني مشکل آب شرب اين استان را براي هميشه مرتفع کنيم، 5000 ميليارد اعتبار در اين حوزه در سفر رياست جمهوري اختصاص يافت، دولت صدق‌الوعد نياز به شعار  ندارد.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: کلنگ پروژه آبرساني به 53 روستاهاي بخش سردشت از آبشار آتشگاه لردگان بر زمين زده شد، عمليات اجرايي سدهاي نيمه‌تمام چهارمحال و بختياري مانند سد بيدکان، باباحيدر و ... نيز در حال حاضر آغاز شده است و با بهره‌برداري از اين سدها مشکل تامين آب کشاورزي و شرب اين مناطق حل مي‌شود.

وي از کاهش نرخ بيکاري در چهارمحال و بختياري خبر داد و عنوان کرد: نرخ مهاجرت نيز در اين استان بالا بود، درصدد هستيم تا با اجراي طرح‌هاي اشتغالزا و پرداخت تسهيلات نرخ بيکاري را حداقل به ميانگين کشوري برسانيم.

حيدري بيان کرد: تلاش شد تا با استفاده از تمامي ظرفيت‌هاي اعتباري از جمله تهاتر نفت، ماده 56 و ... بتوانيم پروژه‌هاي زيرساختي را فعال کنيم.

استاندار چهارمحال و بختياري در پايان خاطرنشان کرد: مشاور عالي فرمانده کل سپاه پاسداران پرچم جهادتببين را در کشور برداشته است، بايد اميد در جامعه را با بيان خدمات و انتشار اخبار خوب افزايش دهيم، دشمن با سياه‌نمايي اجازه نمي‌دهد که اخبار خوب ديده شود، مصصم هستيم با کار جهادي مستمر به مردم خدمت کنيم و مطالبات مردم را پيگيري کنيم، مردم شايسته خدمت هستند.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07