پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

پاسداران بايد راوي عملکرد نظام اسلامي باشند

کد خبر: 179902 تاریخ انتشار: 1401/09/23 13:31:38
نمایش: 630
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه پاسداران ماموريت‌هاي متعددي را در طول بيش از چهار دهه گذشته به انجام رسانده‌اند، گفت: بنابراين اين قشر بايد راوي عملکرد نظام و دولت باشند.
غلامعلي حيدري 23 آذرماه در گردهمايي و محفل انس و مدت وابستگان سپاه حضرت قمربني‌هاشم با اشاره به اينکه گندم يکي از کالاهاي استراتژيک در کشور محسوب مي‌شود، اظهار کرد: تلاش شد تا مطالبات گندم‌کاران که گندم خود را به‌صورت تضميني به دولت فروخته بودند در اسرع وقت پرداخت شود.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: برنامه‌ريزي لازم توسط دولت صورت گرفته است تا محصولات استراتژيک مانند گندم، دانه‌هاي روغني، چغندر قند و ... توسط کشاورزان توليد شود تا در برهه‌هاي مختلف امنيت غذايي کشور دچار مشکل نشود و واردات به حداقل برسد.

وي با بيان اينکه در تابستان سال‌جاري بر خلاف ساير سال‌هاي گذشته با قطعي برق مواجه نشديم، گفت: اين مسئله به‌علت برنامه‌ريزي صورت گرفته در بخش کشاورزي، صنعت، ادارات و ... بود.

حيدري محروميت‌زدايي را از مهم‌ترين اولويت‌هاي دولت سيزدهم عنوان کرد و ادامه داد: توزيع عادلانه اعتبارات در همين راستا صورت گرفت، دولت سيزدهم در يکسال گذشته توفيقات بسياري داشته است، مشکلات کشور را به بيرون گرده نزدن، مردمي بودن، حضور ميداني در مسئولان  در حوادث و کار جهادي از جمله اقدامات دولت به‌شمار مي‌رود.

حيدري با اشاره به اينکه يکي از چالش‌هاي مهم در چهارمحال و بختياري بحث تامين آب است، خاطرنشان کرد: در بحران آب شهرکرد وزير نيرو و معاونان وي در استان حضور پيدا کردند، در سفر رياست جمهوري به استان نيز 5000 ميليارد تومان براي تامين آب پايدار استان اختصاص پيدا کرد و پروژه‌هاي آبرساني فعال شده‌اند.

استاندار چهارمحال و بختياري بيان کرد: دشمن از پيشرفت کشور ناراحت است، بنابراين با ايجاد اغتشاش در کشور به اموال عمومي آسيب مي‌زند، اين افراد دلسوز مردم کشور نيستند و نمي‌خواهد کشور پيشرفت کند، دولت تمام توان خود را بکار گرفته است تا مسير توسعه کشور را با سرعت طي کند.

وي با تاکيد بر اينکه پاسداران ماموريت‌هاي متعددي را در طول بيش از چهار دهه گذشته به انجام رسانده‌اند، گفت: بنابراين اين قشر بايد راوي عملکرد نظام و دولت باشند، روايت اول بايد توسط اين افراد صورت بگيرد، جهاد تبيين توسط پاسداران بازنشسته براي اقناع نسل جوان صورت بگيرد، از پيشکسوتان دفاع مقدس براي انجام کار فرهنگي و تبيين‌گري در گروه‌هاي جهادي استفاده شود.

حيدري تصريح کرد: براي به ثمر نشستن انقلاب اسلامي شهداي بسياري تقديم شده است، نبايد نسبت به سرنوشت اين انقلاب بي‌تفاوت باشيم.

 
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06